Київський міський конкурс з інформаційних технологій 2016
Рівень змагання:
2
Термін проведения:
від 2016-02-01 00:00
до  2016-04-10 00:00
Вікова категорія:
Від 7 до 21

Конкурс проводиться з використанням передових інформаційних та телекомунікаційних технологій, зокрема, шляхом передачі інформації через мережу Інтернет та публікації кращих робіт на сайті конкурсу http://it-arena.org

Вікові обмеження – від 7 до 21 років включно.

Номінації:

  • Краща презентація (молодша вікова група) - тема «Якщо мером був би я».
  • Статична 2D графіка: тема «Світ емоцій»
  • Статична 3D графіка: тема «Українська армія - сучасне озброєння»
  • 2D-анімація: теми «Коли я буду …», «Моя мрія»
  • 3D-анімація: тема «Війна і мир»
  • Кращий веб-сайт: тема «Круто – це …»
  • Краща комп’ютерна гра:  вільна тема.
  • Відеомонтаж: тема «Через терни до зірок»
  • Краща програмна розробка: вільна тема.
  • Олімпіада програмістів : Кожен учасник протягом 2 годин розв‘язує завдання, які обираються жеребкуванням представниками команд-учасниць із банку завдань Конкурсу. Завдання готуються оргкомітетом і відповідають вимогам шкільної програми з математики та інформатики згідно віковим групам.

Усі номінації, окрім олімпіади програмістів, учасники завантажують свої проекти завчасно відповідно до умов конкурсу.

Конкурс проводиться у два етапи.

Перший етап конкурсу

Відбірковий етап, проводиться в заочному режимі на сайті IT-Арена. Учасник повинен підтвердити участь та завантажити свій проект до 25 березня 2016 року. З 26-го березня  по 5-е квітня суддівська комісія у складі 12 чоловік оцінює роботи учасників та обирає по 5 кращих робіт в кожній віковій категорії на фінальний етап.

Другий етап конкурсу

Фінальний етап у номінації програмування проводиться 9 квітня 2016 р. в очному режимі на базі Київського Палацу Дітей та Юнацтва (м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13) у кабінеті 230.

                               - Старша возрасна категорія (від 15 до 18 років) на 9:45.

                               - Молодша возрасна категорія (від 7 до 14 років) на 12:45.

Фінальний етап у інших номінаціях (захист проектів) проводиться 10 квітня 2016 р. в очному режимі на базі Центру Дитячої та Юнацької творчості Солом'янського райоу (м. Київ, вул. Героїв Севастополя, 35)

номінації
7-14 15-18 Номінація Тема робіт Вимоги Подача робіт
0
Краща презентація «Якщо мером був би я»  
1
2D графіка «Світ емоцій»  
2
2D анімація «Коли я буду …»  
3
3D графіка «Українськ армія - військова техніка, спорядження»  
4
3D анімація «Війна і мир»  
5
Кращий веб-сайт «Круто – це …»  
6
Краща комп’ютерна гра вільна тема  
7
Відеомонтаж «Через терни до зірок» (історія подолання перешкод  
8
Програмна розробка вільна тема  
9
Апаратно-програмна розробка «Розумний робот»  
10
Олімпіада програмістів надається в момент початку  


роботи
Робота 1 етап 2 етап Статус Технологія IT-бали
Номінація Краща презентація, від 7 до 14 років включно
1 Якби мером була я
( НВК )
53.33 45.71 99,04 1 місце Створення презентацій  80
2 Як би мером був би я
Єсаф`єв Євгеній ( ЦПР )
50.67 38.57 89,24 2 місце Створення презентацій  40
3 Презентація «Якщо мером був би я».
Литвиненко Дмитро ( СЮТ ЦНТТМ Дніпровського р-ну )
48.00 27.14 75,14 3 місце Створення презентацій  20
4 Якби мером був би я
Карпов Дмитро ( ЦПР )
42.00 18.57 60,57 Переможець заочного етапу Створення презентацій  10
5 НАЗВА ПРОЕКТУ
Родіонова Олександра ( КПДЮ )
45.67 45,67 Переможець заочного етапу Створення презентацій  10
6 Якби я був мером
Олизько Михайло ( СЮТ ЦНТТМ Дніпровського р-ну )
41.33 41,33 Активний учасник Створення презентацій  1
7 НАЗВА ПРОЕКТУ
Жадан Матвій ( КПДЮ )
40.00 40 Активний учасник Створення презентацій  1
8 Якби мером був я
Khlopov Ivan ( )
39.00 39 Активний учасник Створення презентацій  1
9 НАЗВА ПРОЕКТУ
Соколова Валерия ( )
38.67 38,67 Активний учасник Створення презентацій    1
10 Найкраща презентація "Якщо мером була б я"
Швидун Тетяна ( Приватна школа "Афіни" )
38.67 38,67 Активний учасник Створення презентацій  1
11 Якщо мером був би я
Гречка Артем ( )
35.50 35,5 Активний учасник Створення презентацій  1
12 НАЗВА ПРОЕКТУ
Gruzynska Dasha04 ( )
    
13 НАЗВА ПРОЕКТУ
Zubar Olga ( )
    
14 НАЗВА ПРОЕКТУ
Білостенко Георгій ( ZX-club )
    
15 НАЗВА ПРОЕКТУ
Купрієнко Оля ( )
    
16 НАЗВА ПРОЕКТУ
Левчук Назар ( )
    
Номінація Краща презентація, поза віковими категоріями
17 Якби я була мером
Слуцька Ілона ( )
41.33 41,33 Активний учасник Створення презентацій  1
18 НАЗВА ПРОЕКТУ_
Denysenko Yana ( )
    
19 НАЗВА ПРОЕКТУ
Головін Віталій ( )
    
20 НАЗВА ПРОЕКТУ
Кравченко Алексей ( Приватна школа "Афіни" )
    
21 НАЗВА ПРОЕКТУ
Мачехін Микита ( )
 
Номінація 2D графіка, від 7 до 14 років включно
1 Благання
Мосійчук Юля ( ЦПР )
47.80 40.00 87,8 1 місце 2D графіка  80
2 Радість і печаль
Філіна Анна ( Політехнічний ліцей НТУУ "КПІ" )
56.00 30.00 86 2 місце 2D графіка  40
3 Відчай
Ткаченко Анастасія ( )
52.20 33.44 85,64 3 місце 2D графіка  20
4 Щастя
Пилипчук Виктория ( Спеціалізована школа №52 )
49.20 27.50 76,7 Переможець заочного етапу 2D графіка  10
5 Надія
Михайлова Ілона ( СЮТ ЦНТТМ Дніпровського р-ну )
51.20 23.33 74,53 Переможець заочного етапу 2D графіка  10
6 Ємоції
Купрієнко Оля ( )
46.25 46,25 Активний учасник 2D графіка  1
7 НАЗВА ПРОЕКТУ
Чумак Єлизавета ( Команда ліцею "Престиж" )
44.10 44,1 Активний учасник 2D графіка  1
8 НАЗВА ПРОЕКТУ
Орро Дана ( )
42.67 42,67 Активний учасник 2D графіка  1
9 НАЗВА ПРОЕКТУ
Лебідь Богдан ( )
41.90 41,9 Активний учасник 2D графіка  1
10 НАЗВА ПРОЕКТУ
Корж Катерина ( )
40.45 40,45 Активний учасник 2D - анімація  1
11 НАЗВА ПРОЕКТУ
Довбиш Катерина ( Команда ліцею "Престиж" )
40.30 40,3 Активний учасник 2D графіка  1
12 "Пустотливість"
Тітов Кирило ( CIT )
40.15 40,15 Активний учасник 2D графіка  1
13 НАЗВА ПРОЕКТУ
Мулярчук Даніїл ( ZX-club )
40.00 40   2D графіка 
14 НАЗВА ПРОЕКТУ
Процюк Анастасія ( )
38.90 38,9 Активний учасник 2D графіка  1
15 Ейфорія
Ясінський Дима ( ЦПР )
38.25 38,25 Активний учасник 2D графіка  1
16 Радость
Аксененко Соня ( КПДЮ )
37.80 37,8 Активний учасник 2D графіка  1
17 Щастя
Chemeris Alina ( )
36.30 36,3 Активний учасник 2D графіка  1
18 Печалька
Кадацька Олександра ( Спеціалізована школа №52 )
36.05 36,05 Активний учасник 2D графіка  1
19 НАЗВА ПРОЕКТУ
Корома Андрій ( Команда ліцею "Престиж" )
35.45 35,45 Активний учасник 2D графіка  1
20 Гнів
Антонюк Даша ( )
35.35 35,35 Активний учасник 2D графіка  1
21 НАЗВА ПРОЕКТУ
Стеценко Олег ( Команда ліцею "Престиж" )
34.30 34,3 Активний учасник 2D графіка  1
22 Емоції
Білостенко Георгій ( ZX-club )
33.70 33,7 Активний учасник 2D графіка  1
23 НАЗВА ПРОЕКТУ
Павлюк Анастасія ( )
33.50 33,5 Активний учасник 2D графіка  1
24 Світ емоцій
Гречка Артем ( )
30.50 30,5 Активний учасник 2D графіка  1
25 НАЗВА ПРОЕКТУ
Pustovit Kolya ( )
    
26 НАЗВА ПРОЕКТУ
Zubar Olga ( )
    
27 НАЗВА ПРОЕКТУ
Галактіонова Ангеліна ( СЮТ ЦНТТМ Дніпровського р-ну )
    
28 НАЗВА ПРОЕКТУ
Левчук Назар ( )
    
29 НАЗВА ПРОЕКТУ
Пасальський Назар ( СЮТ ЦНТТМ Дніпровського р-ну )
    
30 НАЗВА ПРОЕКТУ
Пасічник Макс ( )
    
Номінація 2D графіка, поза віковими категоріями
31 Світ емоцій
( )
40.50 40,5 Активний учасник 2D графіка  1
32 МРІЙЛИВІСТЬ
Тамілін Михайло ( )
34.05 34,05 Активний учасник 2D графіка  1
33 НАЗВА ПРОЕКТУ
Макарова Катерина ( )
27.50 27,5 Активний учасник 2D графіка  1
34 НАЗВА ПРОЕКТУ
Кравченко Алексей ( Приватна школа "Афіни" )
    
Номінація 2D графіка, від 15 до 18 років включно
35 НАЗВА ПРОЕКТУ
Іванова Катерина ( )
54.50 46.25 100,75 1 місце 2D графіка  80
36 СПОКІЙ
Шестак Кирил ( CIT )
47.60 42.86 90,46 2 місце 2D графіка  40
37 Щастя
Garbar Maria ( ЦПР )
40.60 27.50 68,1 3 місце 2D графіка  20
38 Божевілля
Кравцова Поліна ( )
42.33 22.50 64,83 Переможець заочного етапу 2D графіка  10
39 НАЗВА ПРОЕКТУ
Нерушева Валерия ( )
31.25 25.00 56,25 Переможець заочного етапу 2D графіка  10
40 НАЗВА ПРОЕКТУ
Шнурова Кароліна ( ЦПР "Web-дизайн" )
40.00 40     
41 Емоції
Шпитчук Діана ( )
29.40 29,4 Активний учасник 2D графіка  1
42 Світ емоцій
веденська анна ( Спеціалізована школа №52 )
27.35 27,35 Активний учасник 2D графіка  1
43 Злорадство
Козак Лена ( )
24.00 24 Активний учасник 2D графіка  1
44 НАЗВА ПРОЕКТУ
Denysenko Yana ( )
    
45 НАЗВА ПРОЕКТУ
Лавріненко Іван ( )
    
46 НАЗВА ПРОЕКТУ
Логвинчук Олександра ( Гімназія біотехнологій №177 )
    
47 НАЗВА ПРОЕКТУ
Оболонська Єлизавета ( Спеціалізована школа №52 )
    
48 НАЗВА ПРОЕКТУ
Соломенко Юлія ( )
    
49 НАЗВА ПРОЕКТУ
Яцків Катерина ( )
    
Номінація 2D анімація, від 7 до 14 років включно
1 Друзьям на память города дарить
Мельников Вадим ( ZX-club )
52.80 42.86 95,66 1 місце 2D - анімація  80
2 Мультик про художника
Мулярчук Даніїл ( ZX-club )
49.95 45.00 94,95 2 місце 2D - анімація  40
3 Моя мрія
Ткаченко Анастасія ( )
46.20 20.00 66,2 Переможець заочного етапу 2D - анімація  10
4 НАЗВА ПРОЕКТ
Ланда Анна ( НВК «Ерудит" )
43.30 20.00 63,3 Переможець заочного етапу 2D - анімація  10
5 Коли я буду програмістом
Гречка Артем ( )
44.80 10.00 54,8 Переможець заочного етапу 2D - анімація  10
6 Моя мрія
Прачук Денис ( Відеостудія "Веселка" )
35.80 35,8 Активний учасник 2D - анімація  1
7 Моя Україна...
Bobkov Daniil ( ZX-club )
    
8 НАЗВА ПРОЕКТУ
Журавська Анастасія ( )
    
9 НАЗВА ПРОЕКТУ
Купрієнко Оля ( )
    
10 НАЗВА ПРОЕКТУ
Левчук Назар ( )
    
11 НАЗВА ПРОЕКТУ
Ситайло Родіон ( ЦПР "Web-дизайн" )
    
Номінація 2D анімація, поза віковими категоріями
12 НАЗВА ПРОЕКТУ
Петричка Валерия ( )
47.50 47,5 Переможець заочного етапу 2D - анімація  10
Номінація 2D анімація, від 15 до 18 років включно
13 Моя мрія - стати людиною
Кульвановська Анастасія ( ЦПР "Web-дизайн" )
53.00 38.75 91,75 3 місце 2D - анімація  20
14 НАЗВА ПРОЕКТУ
Denysenko Yana ( )
47.60 31.43 79,03 Переможець заочного етапу 2D - анімація  10
15 НАЗВА ПРОЕКТУ
Дубівка Анна ( )
    
16 НАЗВА ПРОЕКТУ
Козак Лена ( )
    
17 НАЗВА ПРОЕКТУ
Логвинчук Олександра ( Гімназія біотехнологій №177 )
    
18 НАЗВА ПРОЕКТУ
Оболонська Єлизавета ( Спеціалізована школа №52 )
    
Номінація 3D графіка, від 15 до 18 років включно
1 TANK Blender
Клебанов Андрій ( )
38.00 41.43 79,43 3 місце 3D графіка  20
2 Модель військового танка майбутнього
Шатохін Олексій ( )
45.00 45 Переможець заочного етапу 3D графіка  10
3 Т-80
Пшеничный Никита ( )
44.00 44 Переможець заочного етапу    10
Номінація 3D графіка, від 7 до 14 років включно
4 Лінкорн "Україна"
Чилочи Даниил ( Спеціалізована школа №52 )
53.00 50.00 103 1 місце 3D графіка  80
5 Танк Т-34
Ляшенко Денис ( Спеціалізована школа №52 )
41.00 30.00 71 2 місце 3D графіка  40
6 3Dimensional graphic: Ukraine tank
LZ Vladislav ( )
47.00 23.75 70,75 3 місце 3D графіка  20
7 НАЗВА ПРОЕКТУ
Степко Оля ( )
46.00 23.75 69,75 3 місце 3D графіка  20
8 Військовий гвинтокрил
Репецький Вадим ( )
52.50 16.25 68,75 Переможець заочного етапу 3D графіка  10
9 НАЗВА ПРОЕКТУ
Осовіч Влад ( )
36.00 36 Активний учасник 3D графіка  1
10 Мілітарі
Білостенко Георгій ( ZX-club )
33.50 33,5 Активний учасник 3D графіка  1
11 НАЗВА ПРОЕКТУ
Гречка Артем ( )
    
12 НАЗВА ПРОЕКТУ
Левчук Назар ( )
    
13 НАЗВА ПРОЕКТУ
Стансков Володимир ( )
    
Номінація 3D анімація, від 7 до 14 років включно
1 ВІЧНА ПАМ`ЯТЬ ГЕРОЯМ
Чилочи Даниил ( Спеціалізована школа №52 )
47.50 50.00 97,5 1 місце 3D - анімація  80
2 Назва
Ляшенко Денис ( Спеціалізована школа №52 )
16.00 10.00 26   3D - анімація 
3 НАЗВА ПРОЕКТУ
Гречка Артем ( )
    
4 НАЗВА ПРОЕКТУ
Левчук Назар ( )
    
5 НАЗВА ПРОЕКТУ
Стансков Володимир ( )
    
Номінація Кращий веб-сайт, від 7 до 14 років включно
1 Круто це...
Черниш Володимир ( CIT )
50.75 45.00 95,75 1 місце HTML + CSS  80
2 Рафтинг - це круто
Чилочи Даниил ( Спеціалізована школа №52 )
50.00 44.29 94,29 2 місце HTML + CSS  40
3 Круто це - комп`ютер!
Будкевич Володимир ( )
44.25 28.75 73 3 місце HTML + CSS  20
4 Розуміння живопису - це круто
Мельнік Мар"яна ( ЦНТТМ «Сфера» )
43.00 20.00 63 Переможець заочного етапу HTML + CSS  10
5 Ілюзії - це круто
Долгополов Данило ( ЦНТТМ «Сфера» )
45.75 45,75 Переможець заочного етапу HTML + CSS  10
6 НАЗВА ПРОЕКТУ
Свирид Никита ( )
41.50 41,5 Активний учасник HTML + CSS  1
7 Футбол - це круто!
Макаров Іван ( )
37.00 37 Активний учасник HTML + CSS  1
8 Ігри - це круто
Грабчак Дмітро ( ЦНТТМ «Сфера» )
37.00 37 Активний учасник HTML + CSS  1
9 НАЗВА ПРОЕКТУ
Жадан Ігнатій ( КПДЮ )
23.67 23,67 Активний учасник HTML + CSS  1
10 НАЗВА ПРОЕКТУ
Ляшенко Денис ( Спеціалізована школа №52 )
1.00 1   HTML + CSS 
11 НАЗВА ПРОЕКТУ
Арабі Сінан ( ЦПР "Web-дизайн" )
    
12 Гра на гітаре - це круто
Бунін Андрій ( ЦНТТМ «Сфера» )
    
13 НАЗВА ПРОЕКТУ
Гречка Артем ( )
    
14 НАЗВА ПРОЕКТУ
Гриців Владислав ( )
    
15 НАЗВА ПРОЕКТУ
Дяченко Михайло ( )
    
16 НАЗВА ПРОЕКТУ
Калашник Михайло ( Спеціалізована школа №52 )
    
17 НАЗВА ПРОЕКТУ
Корженко Ян ( Спеціалізована школа №52 )
    
18 НАЗВА ПРОЕКТУ
Левчук Назар ( )
    
19 НАЗВА ПРОЕКТУ
Леньо Володимир ( )
    
20 НАЗВА ПРОЕКТУ
Родіонова Олександра ( КПДЮ )
    
Номінація Кращий веб-сайт, від 15 до 18 років включно
21 Круто - это книги
Стародуб Валентина ( ЦПР "Web-дизайн" )
52.25 42.50 94,75 1 місце HTML + CSS  80
22 Дослідження космосу - це круто!
Волобуєв Нікіта ( )
45.75 42.50 88,25 2 місце HTML + CSS  40
23 Круто-это готика
Шнурова Кароліна ( ЦПР "Web-дизайн" )
49.50 35.71 85,21 3 місце HTML + CSS  20
24 Круто - це...
Зайцев Кирило ( )
46.75 26.25 73 Переможець заочного етапу HTML + CSS  10
25 Мої цінності
Рубльов Владислав ( )
45.33 26.25 71,58 Переможець заочного етапу HTML + CSS  10
26 НАЗВА ПРОЕКТУ
Тирусь Вікторія ( )
40.50 40,5 Активний учасник HTML + CSS  1
27 НАЗВА ПРОЕКТУ
Цикановська Вероніка ( )
37.50 37,5 Активний учасник HTML + CSS  1
28 НАЗВА ПРОЕКТУ
Fedotov Max ( CIT )
    
29 НАЗВА ПРОЕКТУ
Логвинчук Олександра ( Гімназія біотехнологій №177 )
    
30 НАЗВА ПРОЕКТУ
Мороз Федор ( )
    
31 НАЗВА ПРОЕКТУ
Урсул Владислав ( CIT )
    
32 НАЗВА ПРОЕКТУ
Шатило Анатолій ( )
    
33 НАЗВА ПРОЕКТУ
Шпитчук Діана ( )
    
Номінація Кращий веб-сайт, поза віковими категоріями
34 NoName
Озеракін Микита ( ZX-club )
    
Номінація Краща комп’ютерна гра, від 7 до 14 років включно
1 Race95
Репецький Вадим ( )
31.00 38.57 69,57 1 місце Розробка 2D ігр  80
2 New Horizons
Щегельський Глєб ( )
27.00 38.33 65,33 2 місце Розробка 2D ігр  40
3 Аерохокей
Ланда Анна ( НВК «Ерудит" )
25.00 24.29 49,29 3 місце Розробка 2D ігр  20
4 НАЗВА ПРОЕКТУ
Щегельський Глєб ( )
40.00 40     
5 Ужастик
Коршук Владимир ( )
31.00 31 Переможець заочного етапу Розробка 2D ігр  10
6 THE IMPOSSIBLE GAME
Пасічник Макс ( )
27.50 27,5 Переможець заочного етапу Розробка 2D ігр  10
7 НАЗВА ПРОЕКТУ
Пьонушкин Володимир ( )
10.00 10 Активний учасник Розробка 2D ігр  1
8 НАЗВА ПРОЕКТУ
Білостенко Георгій ( ZX-club )
    
9 НАЗВА ПРОЕКТУ
Гречка Артем ( )
    
10 НАЗВА ПРОЕКТУ
Гриців Владислав ( )
    
11 НАЗВА ПРОЕКТУ
Левчук Назар ( )
    
12 НАЗВА ПРОЕКТУ
Ткаченко Анастасія ( )
    
13 НАЗВА ПРОЕКТУ
Ющенко Ярослав ( )
    
Номінація Краща комп’ютерна гра, від 15 до 18 років включно
14 Комп`ютерна гра "П`ятнашки"
Андрієць Кирило ( КПДЮ )
24.00 34.29 58,29 3 місце Розробка 2D ігр  20
15 Гра "Бики та корови"
Бердников Андрій ( КПДЮ )
20.00 20   Розробка 2D ігр 
16 НАЗВА ПРОЕКТУ
Fedotov Max ( CIT )
    
17 Math To Pass
Крамар Євгеній ( сш№61 )
    
18 НАЗВА ПРОЕКТУ
Ланцов Володимир ( )
    
19 НАЗВА ПРОЕКТУ
Урсул Владислав ( CIT )
    
20 НАЗВА ПРОЕКТУ
Шатило Анатолій ( )
    
Номінація Краща комп’ютерна гра, поза віковими категоріями
21 НАЗВА ПРОЕКТУ
Озеракін Микита ( ZX-club )
    
Номінація Відеомонтаж, від 7 до 14 років включно
1 Трикутники долі
Дмитрієнко Олександра ( )
51.00 47.50 98,5 1 місце Відеомонтаж  80
2 Від терну до зірок
Білостенко Георгій ( ZX-club )
43.25 30.00 73,25 3 місце Відеомонтаж  20
3 Через тернии к звёздам
Прачук Денис ( Відеостудія "Веселка" )
44.00 44 Переможець заочного етапу Відеомонтаж  10
4 З Україною в серці!
Городок Богдана ( Відеостудія "Веселка" )
35.40 35,4 Переможець заочного етапу Відеомонтаж  10
5 НАЗВА ПРОЕКТУ
Арабі Сінан ( ЦПР "Web-дизайн" )
    
6 НАЗВА ПРОЕКТУ
Гречка Артем ( )
    
7 НАЗВА ПРОЕКТУ
Желнова Поліна ( )
    
8 НАЗВА ПРОЕКТУ
Левчук Назар ( )
    
9 НАЗВА ПРОЕКТУ
Стансков Володимир ( )
    
Номінація Відеомонтаж, поза віковими категоріями
10 НАЗВА ПРОЕКТУ
ЮНЬ Телестудія ( )
46.17 46,17 Переможець заочного етапу Відеомонтаж  10
11 НАЗВА ПРОЕКТУ
Петричка Валерия ( )
34.00 34 Активний учасник Відеомонтаж  1
12 НАЗВА ПРОЕКТУ
Озеракін Микита ( ZX-club )
    
Номінація Відеомонтаж, від 15 до 18 років включно
13 Україна. Крізь терни до зірок
Мурадов Ігор ( СЮТ ЦНТТМ Дніпровського р-ну )
48.75 37.50 86,25 1 місце Відеомонтаж  80
14 Трикутники долі
Сімон Анна ( )
48.67 35.71 84,38 1 місце Відеомонтаж  80
15 Just look. Сучасні "терни"
Савицька Катерина ( СЮТ ЦНТТМ Дніпровського р-ну )
48.00 36.25 84,25 2 місце Відеомонтаж  40
16 «Через терни до зірок»
Нерушева Валерия ( )
45.80 28.75 74,55 3 місце Відеомонтаж  20
17 Волохата лапа
Шумейко Ілля ( )
47.75 26.67 74,42 Переможець заочного етапу Відеомонтаж  10
18 Волохата лапа
Мамедов Артур ( ЦНТТМ «Сфера» )
46.60 27.50 74,1 Переможець заочного етапу Відеомонтаж  10
19 Ідея,що змінила світ
Кравцова Поліна ( )
45.00 45 Активний учасник Відеомонтаж  1
20 НАЗВА ПРОЕКТУ
Карпець Андрій ( )
44.50 44,5 Активний учасник Відеомонтаж  1
21 НАЗВА ПРОЕКТУ
Тишинська Аліна ( )
37.10 37,1 Активний учасник Відеомонтаж  1
22 НАЗВА ПРОЕКТУ
Тирусь Вікторія ( )
36.80 36,8 Активний учасник Відеомонтаж  1
23 Через терни до зірок
Ткачук Тетяна ( )
32.60 32,6 Активний учасник Відеомонтаж  1
24 НАЗВА ПРОЕКТУ
Оболонська Єлизавета ( Спеціалізована школа №52 )
    
25 НАЗВА ПРОЕКТУ
Подопригора влад ( )
    
Номінація Програмна розробка, від 7 до 14 років включно
1 ElectroCurvimeter
Стопчатий Андрій ( "Юний програміст" Центру ТТМ )
48.75 35.00 83,75 3 місце Алгоритми та структури даних  20
2 База даних працівників
Репецький Вадим ( )
29.25 22.50 51,75 Переможець заочного етапу Алгоритми та структури даних  10
3 НАЗВА ПРОЕКТУ
Левчук Назар ( )
50.00 50     
4 Калькулятор
Щегельський Глєб ( )
32.33 17.50 49,83 Переможець заочного етапу Алгоритми та структури даних  10
Номінація Програмна розробка, від 15 до 18 років включно
5 Розробка навчального середовища для створення та візуалізації алгоритмів у графічному вигляді
Глушко Богдан ( СЮТ ЦНТТМ Дніпровського р-ну )
43.33 45.00 88,33 1 місце Алгоритми та структури даних  80
6 НАЗВА ПРОЕКТУ
Fedotov Max ( CIT )
    
7 НАЗВА ПРОЕКТУ
Khudorozhkov Egor ( )
    
8 Гра "Бики та корови"
Бердников Андрій ( КПДЮ )
    
9 НАЗВА ПРОЕКТУ
Кураченко Олег ( Києво-Печерський Ліцей №171 "Лідер" )
    
10 НАЗВА ПРОЕКТУ
Михалевич Иван ( )
    
11 НАЗВА ПРОЕКТУ
Шатило Анатолій ( )
    
Номінація Програмна розробка, поза віковими категоріями
12 Mr. Crypto
­ ­ ( )
41.75 42.86 84,61 2 місце Алгоритми та структури даних  40
13 НАЗВА ПРОЕКТУ
Кузін Кіріл ( )
    
14 НАЗВА ПРОЕКТУ
Озеракін Микита ( ZX-club )
      
Номінація Апаратно-програмна розробка, від 15 до 18 років включно
1 Універсальний модульний станок для прототипування
Шатохін Олексій ( )
48.75 48,75 Переможець заочного етапу ПЗ на Flash/AS  10
Номінація Апаратно-програмна розробка, від 7 до 14 років включно
2 Кодовый замок_
Торжевський Ян ( "Юний програміст" Центру ТТМ )
54.67 44.29 98,96 1 місце ПЗ на Flash/AS  80
3 НАЗВА ПРОЕКТУ
Левчук Назар ( )
    
Номінація Олімпіада програмістів, від 15 до 18 років включно
1 НАЗВА ПРОЕКТУ
Fedotov Max ( CIT )
    
2 НАЗВА ПРОЕКТУ
Khudorozhkov Egor ( )
    
3 НАЗВА ПРОЕКТУ
Андрієць Кирило ( КПДЮ )
    
4 НАЗВА ПРОЕКТУ
Бердников Андрій ( КПДЮ )
    
5 НАЗВА ПРОЕКТУ
Крамар Євгеній ( сш№61 )
    
6 НАЗВА ПРОЕКТУ
Кураченко Олег ( Києво-Печерський Ліцей №171 "Лідер" )
    
7 НАЗВА ПРОЕКТУ
Лавріненко Іван ( )
    
8 НАЗВА ПРОЕКТУ
Мурадов Ігор ( СЮТ ЦНТТМ Дніпровського р-ну )
    
9 НАЗВА ПРОЕКТУ
Урсул Владислав ( CIT )
    
10 НАЗВА ПРОЕКТУ
Шатило Анатолій ( )
    
11 НАЗВА ПРОЕКТУ
Яцків Катерина ( )
    
Номінація Олімпіада програмістів, від 7 до 14 років включно
12 НАЗВА ПРОЕКТУ
Білостенко Георгій ( ZX-club )
    
13 НАЗВА ПРОЕКТУ
Гречка Артем ( )
    
14 НАЗВА ПРОЕКТУ
Кадацька Олександра ( Спеціалізована школа №52 )
    
15 НАЗВА ПРОЕКТУ
Котова Ася ( НВК )
    
16 НАЗВА ПРОЕКТУ
Ладигін Давид ( НВК )
    
17 НАЗВА ПРОЕКТУ
Левчук Назар ( )
    
18 НАЗВА ПРОЕКТУ
Литвиненко Дмитро ( СЮТ ЦНТТМ Дніпровського р-ну )
    
19 НАЗВА ПРОЕКТУ
Стопчатий Андрій ( "Юний програміст" Центру ТТМ )
    
20 НАЗВА ПРОЕКТУ
Сутулов Нікіта ( "Юний програміст" Центру ТТМ )
    
21 НАЗВА ПРОЕКТУ
Торжевський Ян ( "Юний програміст" Центру ТТМ )
    
22 НАЗВА ПРОЕКТУ
Чилочи Даниил ( Спеціалізована школа №52 )
    
Номінація Олімпіада програмістів, поза віковими категоріями
23 НАЗВА ПРОЕКТУ
Зінзюк Олена ( Відеостудія "Веселка" )
    
24 НАЗВА ПРОЕКТУ
Коновалов Кирилл ( )
    
25 НАЗВА ПРОЕКТУ
Озеракін Микита ( ZX-club )
    
26 НАЗВА ПРОЕКТУ
­ ­ ( )
    

Положення про "Київський міський відкритий конкурс учнівської молоді з Інформаційних технологій" 2016
2015-01-12 Автор: 1

Положення про

"Київський міський відкритий конкурс учнівської молоді з Інформаційних технологій"  2013 р.

1. Загальні положення
 
1.1. Офіційна назва конкурсу:
 
«Київський міський відкритий конкурс учнівської молоді з Інформаційних технологій» (надалі - конкурс).
 
1.2. Офіційний веб-сайт конкурсу: http://it-arena.org
 
Вся необхідна інформація (інструкції, документація, графік проведення змагань, завдання, підсумки, тощо) розміщуються на веб-сайті конкурсу.
 
1.3. Мета та завдання конкурсу:
 
Конкурс проводиться у м.Києві кожен рік починаючи з 1998 року (раніше конкурс проводився під назвою «Зимова комп’ютерна школа м. Києва»)
з метою виявлення та підтримки обдарованих дітей серед учнів навчальних закладів. Конкурс проводиться з використанням передових інформаційних та телекомунікаційних технологій, зокрема, шляхом передачі інформації через мережу Інтернет та публікації кращих робіт на сайті конкурсу http://it-arena.org
 
Основними завданнями конкурсу є:
  • стимулювання інтересу дітей  до поглибленого вивчення інформаційних технологій;
  • поширення  та впровадження сучасних прийомів і методів навчання  в навчально-виховний процес гуртків інформаційно-технічного профілю;
  • виявлення обдарованої  молоді  та надання їй допомоги у виборі професії;
  • організація  змістовного  дозвілля учнівської молоді;
  • підведення підсумків роботи гуртків, секцій, творчих об’єднань, учнівських наукових товариств інформаційно- технічного профілю;
  • активізація різноманітних форм позакласної та позашкільної роботи з учнями, спрямованих на інтелектуальний і духовний розвиток дітей.
 
1.4. Керівництво та організація конкурсу
 
Конкурс проводиться Департаментом освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Міським координаційним центром науково-технічної творчості учнівської молоді міста Києва (ЦНТТМ "Сфера" Оболонського району м. Києва (пр. Героїв Сталінграда, 18, тел. 412-04-53)), Київським палацом дітей та юнацтва (КПДЮ) та Центром дитячої та юнацької творчості (ЦДЮТ) Солом’янського району міста Києва.
 
Конкурс проходить на базі "Центру інформаційних технологій" ЦДЮТ Солом'янського району (вул. Героїв Севастополя, 35.) та "Лабораторії комп'ютерних технологій" КПДЮ. Електронна адреса для питань щодо проведення конкурсу: info@it-arena.org , тел. (+38066)-210-63-36. Керує проведенням конкурсу Оргкомітет, що складається з представників засновників конкурсу. Для організації експертизи робіт, представлених на конкурс, Оргкомітет формує склад журі, до якого запрошуються фахівці з відповідних напрямків.
 
1.5. Учасники конкурсу
 
У конкурсі мають право брати участь гуртківці позашкільних навчальних закладів, учні загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів віком до 18 року включно. Обов’язковою умовою участі у конкурсі є доступ до електронної пошти та доступ до мережі Інтернет.
 
Участь у конкурсі можна брати як у складі команд навчальних закладів, так і індивідуально.
 
Команда бере участь у командному заліку, якщо на очному турі вона представлена не менше, ніж двома учасниками.
 
При участі в очних турах конкурсу, команду очолює керівник команди, який несе відповідальність за збереження життя та здоров'я дітей в дорозі та під час проведення очного туру.
 
2. Терміни проведення конкурсу
 
2.1. Конкурс проводиться:
 
З 1 по 24 лютого 2013 року у два тури:
 
І тур - відбірковий (заочний по категорії "Мультимедійні розробки") - з 1 по 10 лютого 2013 року;
ІІ тур - фінальний (очний по категорії "Мультимедійні розробки") - 24 лютого 2013 року.
І тур - відбірковий (заочний по категорії "Програмування") - 18 лютого 2013 року;
ІІ тур - фінальний (очний по категорії "Програмування") - 23 лютого 2013 року;
 
3. Номінації конкурсу
 
3.1. Конкурс проводиться за наступними номінаціями:
 
Категорія "Мультимедійні розробки":
1. Краща презентація;
2. Краща програмна розробка;
3. Статична 2D графіка;
4. Статична 3D графіка;
5. 2D-анімація;
6. 3D-анімація;
7. Кращий веб-сайт;
8. Краща комп’ютерна гра; 
9. Відеомонтаж.
 
Категорія "Програмування":
 
10. Олімпіада програмістів.
 
3.2. Участь учасника у декількох номінаціях:
 
За бажанням учасник має право брати участь у кількох номінаціях конкурсу, але не більше 5 номінацій.
В одній номінації учасник може подати лише один проект.
 
3.3. Категорія «Мультимедійні розробки»:
 
3.3.1. Кількість та форми проведення турів:
 
І тур – проводиться заочно через мережу Інтернет,
ІІ тур – проводиться у формі очних змагань на базі ЦДЮТ Солом’янського району м. Києва (Центру дитячої та юнацької творчості).
 
3.3.2. Теми робіт:
 
- у номінації «Краща презентація» - тема «Моє захоплення»;
- у номінації «Кращий веб-сайт» - тема «Мій герой»;
- у номінації «Статична 2D - графіка» - тема «Мультперсонаж»;
- у номінації «Статична 3D - графіка» - тема «Пам'ятник української архітектури»;
у інших номінаціях – тема вільна.
 
3.3.3. Кількість робіт від команди:
 
Кожна команда в одній віковій категорії має право надіслати в оргкомітет по 2 кращих роботи в кожній із номінацій.
 
3.3.4. Вікові категорії:
 
В усіх номінаціях, крім номінацій «Краща презентація» та «Розробка комп’ютерних ігор», роботи реєструються в 2-х вікових категоріях:
  • Старша вікова група – від 15 до 18 років включно;
  • Молодша вікова група – до 14 років включно.
У номінації «Краща презентація» роботи реєструються лише в одній категорії – Молодша вікова група – до 14 років включно.
У номінації «Розробка комп’ютерних ігор» вікові категорії об’єднані в одну категорію «до 18 років включно».
Вік учасника звіряється з днем проведення очного туру.
 
3.3.5. Порядок проведення змагань у категорії «Мультимедійні розробки»:
 
Для подання робіт відводиться 10 днів - з 1 по 10 лютого 2013 року. Після завершення часу прийому робіт члени журі проводять попередній відбір робіт заочного туру.
За результатами заочного туру обираються учасники на другий (очний) тур. Правом участі у другому турі користуються конкурсанти, які за рейтингом у заочному турі посіли перші 5 місць у своїй номінації.
Під час очного туру проводиться захист учасниками власних робіт. Журі оцінюють представлені роботи та визначають переможців.
 
3.4. Категорія «Програмування»
 
3.4.1. Кількість та форми проведення турів
 
І тур – проводиться 18.02.2013 р. у вигляді заочного конкурсу з Програмування на порталі IT-Арена.
ІІ тур – проводиться 23.02.2013 р. у формі очних змагань на базі КПДЮ (Київського палацу дітей та юнацтва).
 
3.4.2. Зміст змагань у категорії «Програмування»
 
Кожен учасник протягом 2 годин розв‘язує 3 завдання, які обираються жеребкуванням представниками команд-учасниць із банку завдань Конкурсу. Завдання готуються оргкомітетом і відповідають вимогам шкільної програми з математики та інформатики згідно віковим групам.
Під час проведення очного туру учасникам забороняється користуватися мобільним зв‘язком, навчальними посібниками, магнітними або флеш-носіями інформації.
 
3.4.3. Склад команд
 
Кожна команда має право брати участь у категорії програмування в такому складі:
  • Старша вікова група – 2 учасника з 15 до 18 років
  • Молодша вікова група – 2 учасника до 15 років
Вік учасника звіряється з днем проведення очного туру.
 
3.4.4. Оголошення результатів фінального туру категорії «Програмування»
 
Результати другого туру оголошуються наступного дня (24.02.2013) одночасно з оголошенням результатів у категорії «Мультимедійні розробки».
 
4. Порядок реєстрації і прийому робіт
 
4.1. Реєстрація учасників і команд на сайті конкурсу:
 
Всі учасники та команди мають бути обов'язково зареєстровані на веб-сайті конкурсу.
 
4.2. Реєстрація учасників:
 
Учасники самостійно реєструються на сайті змагання і самостійно подають свої роботи через веб-інтерфейс. Під час реєстрації учасник вказує до якої команди він належить. Також він може це вказати після реєстрації при редагуванні свого профілю.
 
4.3. Реєстрація команд на сайті:
 
Керівники команд мають обов'язково зареєструвати на веб-сайті конкурсу свою команду, щоб учасники могли вказати приналежність до команди. Для реєстрації команди, керівник команди відправляє заявку на email info@it-arena.org, у якій вказує назву команди та навчальний заклад, за який виступає команда. Керівник команди повинен бути обов'язково зареєстрований на порталі IT-Арена.
 
4.4. Реєстрація команд в оргкомітеті:
 
У дні проведення фінальних турів 23 та 24 лютого 2013 року, керівники команд повинні надати до оргкомітету конкурсу: 
1. Заявку на участь команди у конкурсі (в надрукованому вигляді, завірену 
печаткою організації), 
2. копії свідоцтв про народження учасників,  
3. учнівські квитки  чи довідку з місця навчання з фотографією, підписані  керівником і завірені печаткою навчального закладу;
4. медичні довідки.
Форма заявки:
 
ЗАЯВКА
 
на участь у міському конкурсі "Відкритий чемпіонат Києва з інформаційних технологій 2013"
 
(назва закладу)
 
просить допустити до участі у конкурсі команду в складі:

№ п/п

Прізвище, ім’я

Назва номінації

Техніка, мова програмування середовище,

Дата

народження

Школа,

клас

 

Домашня

адреса,

телефон

Вікова

група

 

Керівник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Керівник команди ___________________________
 
Директор ___________________________ МП
 
 
4.5. Способи представлення робіт на конкурс:
 
Роботи подаються учасником конкурсу самостійно через Інтернет на сайті http://it-arena.org.
Під час завантаження роботи учасник вказує категорію, до якої відноситься робота, та заповнює необхідну описову інформацію щодо цієї роботи у поля електронної форми на сайті.
 
4.6. Редагування робіт:
 
Роботи, що поступили на конкурс, авторам не повертаються і не рецензуються.
 
5. Технічні вимоги до робіт, представлених в категорії «Мультимедійні розробки»
 
5.1. Максимальна кількість робіт учасника:
 
Кожен учасник має право надати до конкурсу у сумі не більш ніж 5 робіт в номінаціях категорії «Мультимедійні розробки».
В одній номінації учасник може подати не більше, ніж одну роботу.
 
5.2. Вимога оригінальності роботи:
 
На конкурс приймаються роботи, які були зроблені авторами самостійно. Всю відповідальність за оригінальність та авторство використаного матеріалу несе учасник конкурсу.
 
5.3. Допустиме програмне забезпечення:
 
1. Презентація – Microsoft PowerPoint 2003, Microsoft PowerPoint 2007
2. Програмна розробка – платформа .NET, будь-які засоби розробки програм під ОС Windows;
3. Статична 2D графіка – Adobe Photoshop, CorelDraw, Adobe Illustrator чи інші.
4. Статична 3D графіка – Blender, 3DMax, Bryce 3D, Maya чи інші.
5. 2D Анімація – Flash, Photoshop, GifAnimator чи інші.
6. 3D Анімація - Blender, Premier, Maya, Toonboom Tech., ТБ Solo/digital Pro, 3DMax чи інші.
7. Веб-сайти – HTML, JavaScript, CSS, PHP, AJAX, jQuery, MySQL.
8. Комп’ютерні ігри – будь-які засоби розробки комп’ютерних ігор.
9. Відеомонтаж – будь-які засоби для відеомонтажу.
10. Олімпіада програмістів - Visual Studio 2008 (Basic, C #, C ++ ),  Visual Studio 2010 (Basic, C #, C ++ ), Turbo Pascal, Dephi.
 
5.4. Загальні вимоги до робіт:
 
Всі роботи, представлені на конкурс, повинні задовольняти наступним вимогам:
  • Роботи мають бути придатні для перегляду на персональному комп'ютері з операційною системою Windows XP/Vista/7.
  • Всі роботи не повинні вимагати попередньої інсталяції чи установки додаткового програмного забезпечення.
  • Назви всіх файлів повинні мати тільки англійські літери.
  • При використанні нестандартних шрифтів, необхідно, щоб вони були поставлені додатково з Вашою роботою в каталозі «Fonts».
При реєстрації роботи на сайті обов’язково необхідно ввести наступні дані:
  • номінація конкурсу, назва роботи;
  • ім’я та прізвище автора;
  • назва навчального закладу;
  • програми, які використовувалися при створені роботи, наприклад HTML-редактор (вказати назву), Flash, Photoshop, тощо;
  • технології, яки використовувалися при створенні роботи;
  • опис роботи, переваги, інструкції до роботи, які на думку автора слід знати членам журі для кращого розуміння та оцінювання роботи.
  • якщо робота складається з декількох файлів, усі файли перед завантаженням необхідно заархівувати в один архів (формат архіву – обов’язково zip).
 
5.5. Вимоги до презентацій:
При створенні презентацій необхідно враховувати наступні вимоги:
  • Тривалість роботи не повинна перевищувати 5 хвилин, а її розмір 20 Мб. ??Необхідний вихідний файл повинен мати розширення *.ppt або *.pptx.
  • Презентація повинна працювати в програмі Microsoft PowerPoint 2003 та Microsoft PowerPoint 2007.
 
5.6. Вимоги до програмних розробок:
При створенні програмної розробки необхідно враховувати наступні вимоги:
  • Необхідний вихідний виконуваний файл (розширення *.exe);
  • Якщо для виконання файлу необхідна установка додаткових бібліотек та розширень – необхідно завантажити ці розширення разом з роботою, а також заповнити інструкцію щодо їх встановлення в електронній формі на сайті конкурсу. Розмір додаткових бібліотек та розширень не повинен перевищувати 20 Мб.
  • Якщо для виконання файлу необхідна бібліотека Microsoft .NET Framework, завантажувати її не потрібно, так як вона входить до списку обов’язкового програмного забезпечення конкурсу.
  • Розмір роботи повинен бути не більше як 20 Мб.
 
5.7. Вимоги до Веб-сайтів:
При створенні веб-сайтів необхідно враховувати наступні вимоги:
  • У роботі повинно міститися не менш ніж дві сторінки. Загальна кількість необмежена. Оптимально – 3-5 сторінки. Розмір всієї роботи повинен бути не більше як 20 Мб.
  • Якщо в роботі використовуються технології PHP та MySQL, робота повинна містити sql-файл для імпорту бази даних, а також покрокову інструкцію щодо інсталяції сайту під програмний комплекс Denwer або Open Server.
  • Головний файл повинен називатися index.htm (розширення залежить від використовуваних засобів – *.htm або *.html для звичайної сторінки *.php для PHP скрипта, і розташовуватися в кореневому каталозі сайту. Всі картинки повинні бути зібрані в окремому каталозі у форматах *.gif, *.jpeg, *.png.
  • Сайт має бути придатний для перегляду в режимі off-line.
  • Веб-сайт має бути оптимізований для перегляду на екрані монітора з роздільною здатністю 1024 х 768 і передбачений для перегляду при інших режимах.
  • Веб-сторінки повинні мати кодування  windows-1251 або utf-8; на сайті не повинно бути непрацюючих посилань; дизайн сайту має бути оригінальним (розробленим самостійно, не запозиченим з інших сайтів, без використання готових шаблонів). Аналогічно рекомендується використовувати власну графіку (у форматі GIF, JPEG, PNG та SVG) і свої розробки в Flash (у форматі SWF).
  • Демонстрація роботи повинна працювати якнайменше в одному з наведених Інтернет-браузерах (Internet Explorer 7-10, Mozilla Firefox 15 - 18, Opera 9-12, Chrome 20.0 – 24.0).
 
 
5.8. Вимоги до 2D-статичних графічних робіт:
  • Необхідно надати вихідний файл (*.psd — для Photoshop’у, *.xcf — для Gimp’у тощо.) з усіма не склеєними шарами.
  • Також необхідно надати результуючий графічний файл у форматі *.jpg або *.png, завантаживши його в фотогалерею проекту.
  • Розмір роботи повинен бути не більше як 10 Мб.
 
5.9. Вимоги до 3D статичних графічних робіт:
 
Якщо роботи виконані в Blender і 3DMax:
  • Blender – необхідно представити вихідний файл (з розширенням *.blend, тобто вихідний робочий варіант) і відрендерений файл у форматі *.jpg або *.png.
  • 3DMax – необхідно представити вихідний файл (з розширенням *.max) і файл з розширенням *.jpeg.
  • Розмір роботи повинен бути не більше як 20 Мб.
 
 
5.10. Вимоги до 2D анімаційних робіт, виконаних в Adobe Flash, Toon Boom Studio, ТБ Solo/digital Pro чи інших програмах:
  • Необхідно надати вихідний файл проекту (*.fla — для Adobe Flash тощо.), а також підсумковий файл анімації з розширенням *.gif, *.swf, або *.avi.
  • Тривалість роботи не повинна перевищувати 5 хвилин, а її розмір 100 Мб.
 
5.10. Вимоги до 3D анімаційних робіт, виконаних в Blender або 3DMax:
  • Тривалість роботи не повинна перевищувати 5 хвилин, а її розмір 100 Мб.
  • Необхідно надати вихідний файл проекту (з розширенням *.blend ,*.max, тощо), а також підсумковий проект у форматі *.avi.
  • Візуалізація файлів повинна здійснюватися за допомогою Windows Media Player.
  • Візуалізація файлу не повинна вимагати установку додаткового програмного забезпечення.
 
5.11. Вимоги до ігор:
  • Запуск гри повинен здійснюватися через файл з розширенням *.exe, *.swf , *.html або *.php. 
  • Якщо для виконання файлу необхідна установка додаткових бібліотек та розширень – необхідно завантажити ці розширення разом з роботою, а також заповнити інструкцію щодо їх встановлення в електронній формі на сайті конкурсу. Розмір додаткових бібліотек та розширень не повинен перевищувати 20 Мб.
  • Якщо для виконання файлу необхідні
Microsoft .NET Framework ;
Denwer;
Аdobe Flash Player,
завантажувати їх не потрібно, так як вони входять до списку обов’язкового програмного забезпечення конкурсу.
  • Під час завантаження гри необхідно надати вичерпні інструкції по установці та ігровому процесу.
 
5.12. Вимоги до робіт у номінації «Відеомонтаж»:
  • Тривалість роботи не повинна перевищувати 5 хвилин, а її розмір 100 Мб.
  • Необхідно надати підсумкове відео у форматі *.avi.
  • Візуалізація файлів повинна здійснюватися за допомогою Windows Media Player.
  • Візуалізація файлу не повинна вимагати установку додаткового програмного забезпечення. 
 
6. Правила відмови в реєстрації робіт
 
Оргкомітет та члени журі залишають за собою право відхиляти:
  • Роботи, що містять рекламну інформацію.
  • Роботи з наявністю нецензурних і грубих виразів.
  • Роботи, що містять порнографію і посилання на ресурси, що містять порнографічний характер.
  • Роботи із закликом до порушення чинного законодавства і висловів расистського характеру.
  • Роботи, що порушують закон «Про авторське право».
  • Роботи з недотриманням правил і технічних вимог, встановлених даним положенням.
 
7. Журі конкурсу
 
7.1. Склад журі:
 
Журі конкурсу формується з представників спеціалізованих навчальних закладів.
Склад журі від навчальних закладів затверджується Департаментом освіти і науки, молоді та спорту КМДА.
Журі від навчальних закладів бере обов’язкову участь як в заочному, так і в очному турах.
 
7.2. Публічність.
 
Усі оцінки журі, як на заочному, так і на очному турі є публічними і можуть публікуватися на веб-сайті конкурсу.
 
8. Оцінювання робіт на заочному етапі
 
8.1. Загальні положення:
 
Роботи, подані до участі у конкурсі, на заочному етапі оцінюються за встановленими критеріями. По кожному критерію виставляється від 0 до 10 балів.
 
8.2. Критерії оцінювання презентацій:
 
1. Дизайн та оформлення презентації, оформлення тексту;
2. Структура презентації, навігація;
3. Зміст презентації – оцінюється дослідницька діяльність, яку провів учасник в ході підготовки презентації. В разі відсутності досліджень ставиться 0 балів.
4. Використання додаткових елементів оформлення – анімації, графіків та таблиць;
5. Творчість та оригінальність роботи;
6. Відповідність технічним умовам конкурсу;
7. Результати Інтернет-голосування – учасники конкурсу можуть голосувати на сайті за будь-які роботи, крім своїх.
 
8.3. Критерії оцінювання програмних розробок:
1. Інтерфейс програмної розробки;
2. Структура програмної роботи, навігація, ефективність;
3. Корисність. Можливість широкого застосування;
4. Функціональність та складність. Використання технологій;
5. Іноваційність рішення, оригінальність;
6. Відповідність технічним умовам конкурсу;
7. Результати Інтернет-голосування – учасники конкурсу можуть голосувати на сайті за будь-які роботи, крім своїх;
 
8.4. Критерії оцінювання робіт з комп’ютерної графіки та анімації:
 
1. Дизайн, композиція, художність;
2. Відповідність заявленій темі;
3. Смислова закінченість роботи;
4. Техніка виконання;
5. Творчість та оригінальність роботи;
6. Відповідність умовам конкурсу;
7. Результати Інтернет-голосування – учасники конкурсу можуть голосувати на сайті за будь-які роботи, крім своїх.
 
8.5. Критерії оцінювання веб-сайтів:
 
1. Дизайн;
2. Структура і навігація;
3. Зміст. Відповідність заявленій темі;
4. Функціональність. Використання технологій;
5. Творчість та оригінальність роботи;
6. Відповідність умовам конкурсу;
7. Результати Інтернет-голосування – учасники конкурсу можуть голосувати на сайті за будь-які роботи, крім своїх.
 
8.5. Критерії оцінювання ігр:
 
1. Захопливість ( чи цікаво грати в цю гру ? );
2. Дизайн, графіка;
3. Звук;
4. Зручність управління та навігації;
5. Ігровий світ – оцінка сюжету, сценарію та стилю;
6. Відповідність умовам конкурсу;
7. Результати Інтернет-голосування – учасники конкурсу можуть голосувати на сайті за будь-які роботи, крім своїх.
 
8.6. Критерії оцінювання відеомонтажа:
 
1. Цілісність сюжетної історії (сюжетної лінії);
2. Відповідність музичного супроводу відеоряду;
3. Правильність монтажних стиків;
4. Додаткова обробка відео (субтитри, відео-ефекти);
5. Ступінь авторства роботи(самостійність зйомок, аудіозаписів);
6. Відповідність умовам конкурсу;
7. Результати Інтернет-голосування – учасники конкурсу можуть голосувати на сайті за будь-які роботи, крім своїх.
 
 

9. Оцінювання робіт на очному етапі

 
9.1. Загальні положення:
 
Роботи, яки пройшли у фінальні тури Конкурсу, на очному етапі оцінюються за критерієм «Публічний захист» (виставляється від 0 до 50 балів).
 
9.2. При оцінці робіт на очному турі журі звертає увагу на:
  • презентаційну компетентність, ораторську майстерність (переконливість, аргументація, літературність мови);
  • оригінальність представлення змісту проекту;
  • організованість виступу (технічну і організаційну готовність);
  • захист проекту (відповіді на запитання, орієнтація в темі тощо);
  • здатність укластися у відведений на представлення час (5 хвилин).
 
 
10. Визначення переможців та нагородження
 
 
10.1. Командна першість:
 
Визначається за максимальною кількістю балів, набраних командами на всіх етапах Конкурсу.
 
10.2. Особиста першість:
 
Визначається за максимальною кількістю балів, набраних її учасниками на всіх етапах Конкурсу.
 
10.3. Нагородження учасників:
 
Учасники, які посіли призові місця в особистій першості, нагороджуються дипломами МКЦ НТТУМ та призами Департаменту освіти і науки, сім’ї та молоді КМДА. Усі учасники фінального туру отримують дипломи учасників конкурсу.
 
10.4. Нагородження команди переможця:
 
Команда - переможець нагороджується грамотою та кубком кращого навчального закладу м. Києва з Інформаційних технологій 2013 р. Департаменту освіти і науки, сім’ї та молоді КМДА.
 
10.5. Нагородження команд-призерів:
 
Команди - призери нагороджуються грамотами Департаменту освіти і науки, сім’ї та молоді КМДА.
Керівники команд - призерів  відзначаються грамотами МКЦ НТТУМ.
 
11. Матеріальне забезпечення
 
Витрати на проведення конкурсу відносяться  за рахунок коштів Департамент освіти і науки, сім’ї та молоді КМДА відповідно до затвердженого кошторису.
Витрати на проїзд та харчування учасників відносяться за рахунок відряджуючих організацій. 
 
12. Авторські права
 
12.1. Права авторів:
 
Всі права авторів захищені законом «Про авторське право».
 
12.2. Право використання конкурсних робіт на сайті конкурсу:
 
Автори, що надсилають свої роботи на конкурс, безоплатно передають організаторам конкурсу право вільного використання і надання широкого доступу до цих матеріалів в межах веб-сайту конкурсу.
 
12.3. Інше використання конкурсних робіт:
 
Організатори конкурсу залишають за собою право некомерційного використання присланих на конкурс робіт, наприклад при підготовці атрибутики конкурсу, каталогу робіт, презентацій, тощо). При цьому обов’язковим є вказівка автора роботи.
 
12.4. Доступ до робочих файлів:
 
Вихідні файли з розширенням *.ppt, *.psd, *.cdr, *.fla, *.tbs, *.max, *.blend та інші надаються з навчальною метою.
 
12.5. Копіювання матеріалів іншими особами:
 
Повне або часткове копіювання іншими особами творчих робіт, розміщених на веб-сайті конкурсу, заборонене, узгодження використання матеріалів обговорюється з їх авторами.
 
12.6. Цілі використання матеріалів:
 
Усі матеріали конкурсу використовуються виключно в некомерційних цілях, відповідальність за несанкціоноване копіювання і комерційне використання будь-яких матеріалів несуть особи і організації, що неправомірно використали ці матеріали.

 

ОБГОВОРЕННЯ:
2016-03-12 16:25 Богдан Лебідь:
Робота для Киїівського міского конкурсу інформаційних технологій 2016.Статична 2d-графіка
2016-03-12 16:38 Катерина Макарова:
Добрый день! Случайно выложили архив и от имени участника и от имени руководителя команды
2016-03-22 20:49 Володимир Черниш:
Привет всем ! Желаю удачи, пусть победит лучший!!!
2016-03-23 11:50 Ivan Khlopov:
Якби мером був я
2016-03-24 01:35 Анастасія Журавська:
Назва моєї роботи: "Литіти, наче птах...". Малюнок в Inkscape. Анімація у програмі Movie Maker. Кадри .png
2016-03-24 10:29 ­ ­:
А чому на вашому сайті не зберігается мій проект?
2016-03-24 11:18 Анастасія Ткаченко:
Скажите пожалуйста. почему не получается загрузить архив с анимацией?
2016-03-24 13:35 :
Не могу загрузить изображение
2016-03-24 14:55 Макс Пасічник:
Keep calm and be positive
2016-03-24 18:57 Соня Аксененко:
КПДЮ
2016-03-25 10:28 Георгій Білостенко:
Як роботу прикріпити?
2016-03-25 11:32 Катерина Корж:
Підкажіть, будь ласка, як прикріпити роботу?
2016-03-25 13:27 Володимир Черниш:
Ждите, кнопка появится!
2016-03-25 13:28 Володимир Черниш:
Временные неполадки! Скорее всего
2016-03-25 13:35 Володимир Черниш:
Все!
2016-03-25 18:50 Олександр Громовий:
Вітаю усіх учасників конкурсу! Якщо у когось були/є проблеми із завантаженням результатів - відправляйте будь-ласка такі роботи на пошту info@it-arena.org з лінком на проект та вашим логіном. Адміністратор протягом 26-ого березня прикріпить такі роботи власноруч.
2016-03-25 22:28 Анастасія Павлюк:
Робота для Киїівського міского конкурсу інформаційних технологій 2016. 2d-графіка тема - Емоції
2016-03-27 21:00 Olga Zubar:
до якого числа можна опоблікувати ???
2016-03-27 21:05 Даніїл Мулярчук:
Скажіть будь ласка, чи можна проголосувати за іншого гравця і як це зробити?
2016-03-28 19:16 Володимир Черниш:
Голосуют не ученики !
2016-03-28 19:20 Володимир Черниш:
Рефери...
2016-04-07 09:19 Олександр Громовий:
Вітаю із завершенням заочного етапу конкурсу! Усіх учасників, чиї роботи отримали статус "Переможець 1-ого етапу", запрошуються на фінальний очний захист робіт, який пройде 10 квітня з 10 до 16 години у великому залі ЦДЮТ Солом`янського району.
2016-04-08 20:32 Володимир Черниш:
Буду!