СТАТТЯ
Правила IT-Арени. Версія 1.01.
2012-08-31
1. Змагання
 
1. На  IT-Арені проходять змагання 7 рівнів.  Опис рівнів змагань знаходиться на сторінці «Рівні змагань»
2. Узяти участь в конкурсах можуть тільки зареєстровані учасники.
3. Для змагань кожного рівня визначаються призові місця та нараховуються IT-бали. 
4. Щоб узяти участь  у змаганні, учасник повинен підтвердити участь на сторінці конкурсу не пізніше, ніж до 00:00 дня проведення змагання.
5. Змагання може проводитися як по одній номінації, так і по декільком в залежності від рівня конкурсу.
6. Плани проведення змагань розміщуються на сторінці План конкурсів IT-Арени на 6 місяців.
 
2. Учасники
 
1. Кожен учасник може отримати три види IT-рейтингу – рейтинг Гравця, рейтинг Судді та рейтинг Автора.
2. Рейтинг Гравця формується за підсумком участі та перемог на змаганнях IT-Арени і розраховується як сума усіх IT-балів по кожній з IT-Технологій.
3. Рейтинг Судді формується за підсумком проведення конкурсів різних рівнів, а також оцінки судді учасниками змагань.
4. Рейтинг Автора формується як сума рейтингу за авторські статті на порталі  IT-Арені. 
5. Поточний баланс балів учасник може переглянути на особистій сторінці.
 
3. Команди
 
1. Кожен учасник може створити власну команду, у цьому випадку він автоматично стає керівником команди.
2. Команда не може складатися менше, ніж з 2-ух учасників.
3. Рейтинг команди складається з суми IT-балів, набраних учасниками за час їхньої участі у команді.
4. Гравець команди самостійно обирає команду, за яку він бере участь.
5. Кожен учасник одночасно може брати участь лише в одній команді. Учасник має право змінювати команду не частіше, ніж 1 раз на місяць. 
6. Для створення команди, її видалення,  зміни керівника,  учасник повинен відправити заявку на адресу  info@it-arena.org.
7. Якщо жоден з учасників команди не бере участь у змаганнях протягом 1 року, команда автоматично видаляється.
 
4. Судді
 
1. Суддями конкурсів є спеціалісти вищого рівня, ніж рівень конкурсу, що підтверджується одним з показників:
a. Досвідом роботи в обраній IT-технології;
b. Результатами змагань на IT-Арені;
2. Кожен учасник IT-Арени може стати суддею конкурсу, якщо він демонструє високі показники на IT-Арені.
3. Суддя може брати участь у конкурсах інших суддів як учасник.
4. Суддя діє відповідно до письмових інструкцій для кожного з рівню конкурсів.
 
5. Технології
 
1. Уся область Інформаційних Технологій розбита на IT-технології
2. Кожна технологія може містити іншу технологію (підтехнологію)
3. Кожен проект учасника прив’язується до однієї або декількох технологій.
4. Якщо проект отримує призове місце, IT-бали нараховуються учаснику за усіма технологіями, з якими пов’язаний проект.
 
6. Нагородження переможців
1. Призи можуть бути фіксованими та нефіксованими;
Фіксовані призи – незалежно від кількості набраних IT-балів, переможець отримує певний приз від партнера конкурсу. У випадку отримання фіксованого приза, набрані  учасником IT-бали не поповнюють IT-баланс  учасника.
Нефіксовані призи – учасник набирає IT-бали, які поповнюють його поточний IT-баланс,  та може обрати подарунки самостійно на сторінці «Призи» IT-Арена.  
2. Усі призи, отримані учасником у змаганнях порталу IT-Арена, відображаються на особистій сторінці учасника.
3. Починаючи з другого рівня змагань і вище, усім учасникам, які зайняли призові місця, передбачені сертифікати IT-Арена, які підтверджують перемогу учасника та зароблені ним IT-бали.  
4. Призи та сертифікати або вручаються учасникам після підведення підсумків очного конкурсу, або надсилаються переможцям за місцем проживання, вказаним на їх особистій сторінці.
5. Учасник зобов’язаний обрати приз протягом 3 днів після публікації результатів конкурсу. У цьому випадку відправка призів та сертифікатів учаснику здійснюється через 7 днів після публікації  результатів конкурсу. Якщо учасник обрав приз пізніше, ніж через 3 дні з моменту публікації результатів, відправка таких призів здійснюється в момент відправки призів наступного конкурсу.
 
7. Організація змагань
 
1. Організатором змагань може бути як IT-Арена, так і інші комерційні та некомерційні організації, навчальні заклади, органи державної влади та місцевого самоврядування. 
2. Організатор змагання отримує:
a. Постійну сторінку організатора на порталі IT-Арена.
b. Можливість стилізації сторінки змагання  назавжди (фон, банер).
c. Можливість розміщення 5-хв відео-промо -ролику в анонсі конкурсу.
d. Можливість публікувати новини своєї організації в список новин IT-Арени.
e. Прямий зв’язок з учасниками змагань.
f. Підвищення IT-рейтингу організатора.
g. Підвищення іміджу організації в молодіжних колах IT-спеціалістів.
3. Організатор змагань може самостійно обрати:
a. Рівень змагань;
b. Дату та час змагань;
c. Напрям  змагань та завдання;
d. Вік, місце проживання та місце навчання учасників;
4. Організатор змагань забезпечує:
a. Роботу суддів (судді можуть бути як представниками організатора, так і надаватися IT-Ареною).
b. Приміщення (у випадку проведення оффлайн змагань).
c. Призовий фонд для учасників.
d. Технічні витрати ( роботу тех. підтримки,  друк сертифікатів, тощо).
5. Для організації змагань на порталі IT-Арена та отримання більш детальної інформації надсилайте листи на адресу info@it-arena.org.
 
8. Інформаціні партнери
 
1. Інформаційні партнери  –  партнери, які на своїх інформаційних ресурсах(сайти, портали, ЗМІ, листівки, тощо) розміщують інформацію про IT-Арену.
2. Кожному Інформаційному Партнеру на порталі створюється унікальна сторінка, на якій відвідувачі можуть ознайомитися з презентаційними матеріалами Партнера.
3. Щоб стати Інформаційним партнером, достатньо надіслати повідомлення з інформацією де розміщена стаття про IT-Арену на email: info@it-arena.org
4. Кожна тематична публікація Інформаційного Партнера підвищує IT-рейтинг Інформаційного Партнера.
 
9. Обмеження участі змагань
 
1. Здоров’я: учасниками змагань IT-Арени можуть бути лише особи, у яких немає фізіологічних та психічних протипоказань для роботи за комп’ютером.  У випадку, якщо надходить достовірна інформація, що такі протипоказання існують, аккаунт учасника блокується до моменту, поки не буде надана медична довідка щодо можливості роботи за комп’ютером.
2. Вікові обмеження: в змаганнях IT-Арени можуть брати участь гравці будь-якого віку. Призові місця та IT-бали нараховуються лише тим учасникам, чий вік задовольняє віковим обмеженням конкурсу. Роботи учасників, чий вік не задовольняє віковим обмеженням конкурсу, отримують статус «поза конкурсом», оцінюються суддями нарівні з іншими учасниками, але не беруть участь у розподілі призових місць та IT-балів. 
 
10. Обмеження змісту робіт
 
1. На порталі забороняється розміщення нецензурних, порнографічних матеріалів, реклами алкоголю та тютюну,  інформації, що може негативно впливати на психічне здоров’я та самопочуття, тощо. 
2. На порталі забороняється розміщення політичних статей.
3. У випадку порушень учасниками пунктів 1,2, такі матеріали негайно видаляються, а до порушника застосовуються штрафні санкції у відповідності до завданої  матеріальної та моральної шкоди.
 
11. Інформаційна безпека
 
1. Учасники порталу зобов’язуються не здійснювати зловмисних дій з метою викрадення/модифікації/ знищення інформації порталу або блокування його дії.
2. Портал IT-Арена дозволяє учасникам у вільний від змагань час допомагати виявляти слабкі місця системи безпеки порталу(PHP injection, XSS, SQL injection, та інші) за умови, що учасники інформуватимуть Адміністрацію порталу про виявлені загрози безпеки та якщо процес  тестування не призводить до блокування або зупинки роботи порталу.
3. У випадку, якщо учасник виявив «дірки» у безпеці порталу IT-Арена, та повідомив про це на пошту info@it-arena.org , учасник отримує 20 IT-балів по технології «IT Безпека». Після виправлення «дірки» адміністрацією, учаснику надається можливість опублікувати авторський звіт у стрічці новин «IT-Арена» про свої успіхи.
4. У випадку фіксації зловмисних дій, ціллю яких є не допомога у виявленні слабких місць системи безпеки, а завдання моральної або матеріальної шкоди порталу, викрадення інформації,  блокування його роботи тощо…, команда IT-Арени у співпраці з відповідними органами здійснює усі заходи щодо виявлення зловмисника та притягнення його до адміністративної/карної відповідальності  у відповідності до діючого законодавства.
 
12. Права на використання матеріалів
 
1. IT-Арена володіє правами на усі матеріали, які розміщені на порталі IT-Арена. 
2. Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї  розділів Новини, Технології, Партнери, Призи, IT-Майстри порталу IT-Арена дозволене за умови наявності активного гіперпосилання на сайт www.it-arena.org
3. Будь-яке копiювання, публiкацiя, передрук чи наступне поширення iнформацiї  розділів Змагання, Учасники, Команди порталу IT-Арена дозволене за умови наявності письмового дозволу від керівництва порталу IT-Арена. Такий дозвіл можна отримати, надіславши лист на email: info@it-arena.org з вказівкою цілей, засобів та місць поширення інформації.
 
13. Зміни до правил
 
1. Адміністрація порталу залишає за собою право вносити зміни до Правил.
2. Публічне обговорення Правил здійснюється на відповідній гілці форуму IT-Арени та на сторінці IT-Арена в соціальній мережі Вконтакте.
3. Усі зауваження та побажання щодо правил надсилайте на email: info@it-arena.org 
 

 


ОБГОВОРЕННЯ:
2013-02-13 17:06 Женя Моргун:
Доброго дня! Прошу Вас мені допомогти В моїй ситуації. Моя донька Могун Аліна приймала участь у вашому конкурсі м.Києва з Інформаційних Технологій. Їй 10 років і вона займається в гуртку ЦТТ"Юність.З гуртка вона відіслала 1 роботу презентацію, і 2 відеомонтаж.Кілька Днів назад мені зателефонував Ваш колега Громовий Олександр, та повідомив що відеомонтаж неприкреплений. Сьгодні я запитав у вчителя і вона мені пояснила що при відправці роботи відеомонтажу його якимся чином забанили, також якимся чином закрили і почтову скриньку. Тепер у доньки немає доступу до акаунту. Підкажіть можливо перекинути акаунт на мою домашнью почтову скриньку. Моя почтова скринька Morgycha@ukr.net. Можливо я щось нетак зрозумів зі слів вчителя. Допоможіть будь ласка поновити доступ до акаунту.
2017-03-28 19:48 Вячеслав Шаповалов:
Можно ли использовать Construct2 для создания игры?