Слешер – жанр комп’ютерних ігор, в яких основною особливістю ігрового процесу є знищення великої кількості різноманітних ворогів.
Метою гри є знищити всіх, або якомога більше ворогів.
Гравець має вибір з декількох ударів або особливих прийомів, які, зроблені в певній послідовності, перетворюються в ефективну комбінацію, і чим вона складніша — тим видовищніша й смертельніша атака на ворога. В гравця є вибір зброї, яка може здобуватися за певні ігрові досягнення, або видаватися з часом. Моби можуть з’являтися за певних умов або з проходженням якогось часу. Також гравець може мати характеристики які за певних обставин збільшуються і можуть впливати на бойові навички (сила ударів, швидкість руху, кількість життя).
В іграх жанру слешер найчастіше використовується вид зверху, ізометрія, рідше збоку(2D) , та вид від третьої особи(3D).
Приклади Слешерів:
Вимоги:
1. Cередовище розробки - Adobe Flash.
2. Вихідний файл - swf.
3. Використовувати ігрові рушії не забороняється.
4. Розробка ведеться самостійно.
5. У гри повинен бути один автор.
6. На ігровій сцені в протягом усієї гри повинен висіти маленький текст "IT-АРЕНА - ІМ'Я ПРІЗВИЩЕ".
Якщо гра не задовольняє умовам конкурсу (по віку учасника, по вимогам), вона оцінюється учасниками IT-Арени, але іде в режимі Поза конкурсом. Тобто призові місця та IT-бали у випадку перемоги такій роботі не нараховуються.
Етапи конкурсу:
1. До 23 грудня учасник повинен підтвердити участь у конкурсі та розробити гру-слешер відповідно до поставлених вимог.
2. З 23 по 26 грудня учасники завантажують розроблені ігри у свій проект на сторінці змагання.
3. З 26 по 31 грудня усі учасники IT-Арени, які мають хоча-б один набраний IT-балл у будь-якій технології можуть проголосувати за ту чи іншу гру конкурсанта (Автор за свою гру голосувати не може).
4. 31 грудня о 18:00 відображаються результати голосування учасників. За результатами голосування розподіляються призові місця та нараховуються IT-бали.
№ | Робота | 1 етап | ∑ | Статус | Технологія | IT-бали | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Номінація Розробка 2D ігр, від 5 до 80 років включно | ||||||||
1 |
НАЗВА ПРОЕКТУ MishA KorchovniY ( «Інформаційні технології» ЦТТМ ) |
  | Розробка 2D ігр  | |||||
2 |
Номад, остання битва Андрієвський Михайло ( CIT ) |
1 місце | Розробка 2D ігр  | 20 | ||||
3 |
НАЗВА ПРОЕКТУ Денис Кифорак ( Команда СЗШ№74 та СЗШ№54 м. Києва ) |
  | Розробка 2D ігр  | |||||
4 |
НАЗВА ПРОЕКТУ Мандрикін Андрій ( Червоний Собака ) |
  | Розробка 2D ігр  | |||||
5 |
НАЗВА ПРОЕКТУ Михаленков Николай ( CIT ) |
  | Розробка 2D ігр  | |||||
6 |
НАЗВА ПРОЕКТУ Новосад Олег ( ) |
  | Розробка 2D ігр  | |||||
7 |
НАЗВА ПРОЕКТУ Урсул Владислав ( CIT ) |
  | Розробка 2D ігр  | |||||
Номінація Розробка 2D ігр, поза віковими категоріями | ||||||||
8 |
НАЗВА ПРОЕКТУ ( ) |
  | Розробка 2D ігр  | |||||
9 |
НАЗВА ПРОЕКТУ Лунін Віталій ( Червоний Собака ) |
  | Розробка 2D ігр  |