Конкурс триватиме 20 травня 2012 року з 10:00 до 15:00 в онлайн режимі. Учасникам буде запропонована певна тематика, на яку за 5 годин необхідно буде створити тривимірну модель в одному з 3D - редакторів (Blender, 3DS Max та інші).
Участь у конкурсі необхідно підтвердити завчасно - до 19 травня включно. Якщо учасник не підтвердив завчасно участі - він не буде допущений до змагання. Для підтвердження участі необхідно зареєструватися на порталі www.it-arena.org, перейти на сторінку конкурсу та натиснути кнопку "Підтвердити участь". Покроковий алгоритм знаходиться в розділі Інструкції.
№ | Робота | 1 етап | ∑ | Статус | Технологія | IT-бали | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Номінація 3D графіка, від 5 до 19 років включно | ||||||||
1 |
НАЗВА ПРОЕКТУ Антипов Євгеній ( 10Б ) |
53.00 | 53 | 1 місце | 3D графіка  | 20 | ||
2 |
Веселий мікрофон Казаченко Володимир ( CIT ) |
41.00 | 41 | 2 місце | 3D графіка  | 10 | ||
3 |
Мікрофон Безсмертний Роман ( CIT ) |
32.00 | 32 | 3 місце | 3D графіка  | 5 | ||
4 |
НАЗВА ПРОЕКТУ Урсул Владислав ( CIT ) |
21.00 | 21 | Учасник | 3D графіка  | 1 | ||
5 |
НАЗВА ПРОЕКТУ Гнатик Максим ( ) |
  | ||||||
6 |
НАЗВА ПРОЕКТУ Иванилов Илья ( CIT ) |
  | ||||||
7 |
НАЗВА ПРОЕКТУ Пономаренко Дима ( CIT ) |
  |
Ось і завершився перший онлайн-конкурс 3D на IT-Арені!
Людей було не багато, але зате ми отримали якісні роботи. Всі показали свої вміння на цьому конкурсі. Хоча великої різниці у кого яке місце не має. На мій погляд, важливіші рекомендаціі та отримані навички. В процесі вдалося гарно поспілкуватися з учасниками та обмінятися досвідом.
Отже, ми на старті довгого шляху у світ 3D - це тільки початок. Сподіваюсь, через деякий час тут будуть цілі битви! Будуть учасники з України, Росії, Франції,.... Наша Арена перетворится з домашнього куточка у величезний Колізей.
Також хочу сказати всім учасникам які брали участь у конкурсі велике СПАСИБІ !
Саме ви - перші учасники онлайн-змагань по 3D графіці на it-arena.org!
Критерії оцінювання конкурсу:
1. Композиція.
2. Якість моделі.
3. Якість рендеру.
4. Текстурування.
5. Освітлення.
6. Відповідність технічним умовам конкурсу.
Коментарі по окремим роботам:
1. Володимир Казаченко ( CIT ):
Ідея роботи дуже вдала. Так само як bg самої сцени. З вихідного файлу видно, що освітлення у роботі виставлено добре, джерела світла розміщені в режимі Spot. Вихідне зображення не було обрізане у інших редакторах, а автоматично налаштоване у програмі, що є результатом плідної праці. Також варто відмітити розширення камери у сцені, яке висталене на максимум.
2. Роман Безсмертний ( CIT ):
Сподобалась кількість полігонів у роботі. Їх всього бвлизько 40 тисяч. Також сама модель дуже якісна. Вона чітка і проста, без зайвих деталей. Але, матеріали для текстури не дуже, точніше текстур немає. Вони і тягнуть роботу в низ. Також, гадаю можна було зробити якийсь задній фон або просту студію з освітленням, як це роблять у інших рендерах. Тож можу порадити попрацювати над освітленням і матеріалами. Рекомендую відвідати yafaray.org та завантажити останні релізи "яфи". З нею ти досягнеш більшого. Там на сайті є багато уроків що до моделінгу та рендерінгу.
3. Євгеній Антипов ( CIT ):
До матеріалів та рендерінгу претензій немає. Є деякі питання до моделі: Ну можеш краще! Видно, що просто не встиг. Сподобалась композиція роботи, порадувало те, що окрім мікрофону є ще й колонки! Так і чутно рядки з "Легенди про...". Стосовно роботи - багато часу пішло на рендерінг. Те що рендер "суслик" тобі подобаєтся то добре, але якщо порібно вкластися у заданний час - то можна було використати рендер YafaRay чи BI. Вони дадуть схожий результат, але за коротший час. Також раджу, якщо ти вивчаеш "суслик", то пошукай методи "швидкого" рендерінгу.
4. Владислав Урсул ( Команда ліцею "Престиж" ):
У тебе ще все поп переду! Твоя модель може підійти, наприклад, для гри. Її можна експортувати у "сильні" ігрові двигуни, так як модель має 6 тис полігонів. Також, раджу книгу по бленеру "Blender Basic 4-rd". У ній повністю розписано основи Блендера. Усі "блендеристи" яких ти знаєш, починали з цієї книги. Як варіант, спробуй далі створювати низько-полігонні моделі для ігор.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
УВАГА!
Баланс IT-балів учасників за результатами усіх конкурсів підрахований.
Переможці можуть обрати бажані призи у відповідному розділі сайту.
Детальну інформацію щодо вибору та отримання призів учасниками IT-Арена читайте в розділі Новини.