Онлайн-конкурс "Алгоритми та структури даних"
Рівень змагання:
2
Термін проведения:
від 2012-10-27 16:00
до  2012-10-27 18:00
Вікова категорія:
Від 5 до 21

Цього разу для успішного рішення задач вам треба повторити форматований вивід даних, умовні оператори та цикли. 

Учасник може виконувати завдання в одному з наступних програмних середовищ:
Visual StudioDelphiTurboPascalQBasic.

Загальні правила проведення конкурсів:
1. В момент початку конкурсу учасникам стають доступними задачі на сторінці Завдання.
2. Відповіді необхідно завантажити на сторінку свого проекту до закінчення часу конкурсу. Після закінчення конкурсу, можливість завантаження робіт закривається.
3. Алгоритм викладення робіт: 
1. Перейти в режим редагування, натиснувши на олівець в правому верхньому кутку.
2. Перейти до задачі та натисунти на олівецьз правого боку - з`явиться діалог для завантаження файлів. 
3. Обрати файл на диску, ввести його назву, натиснути кнопку Завантажити. Якщо щось не працює - пишіть у коментарі. 
4. Якщо завантажити відповідь так і не вдалося - відправляйте файл на пошту info@it-arena.org до закінчення конкурсу. Усі відповіді, які прийдуть до закінчення часу конкурсу на цю електронну скриньку будуть перенесені у проект.

 

Завдання 1
Оцінка:10

Вивести на екран таблицю множення як вказано нижче:

1 x 1   = 1     2 x 1   = 2     3 x 1   = 3      4 x 1  = 4       5 x 1   = 5

1 x 2   = 2     2 x 2   = 4     3 x 2   = 6      4 x 2  = 8       5 x 2   = 10

1 x 3   = 3     2 x 3   = 6     3 x 3   = 9      4 x 3  = 1 2    5 x 3   = 15

1 x 4   = 4     2 x 4   = 8     3 x 4   = 12    4 x 4  =  16    5 x 4   = 20

1 x 5   = 5     2 x 5   = 10   3 x 5   = 15    4 x 5  =  20    5 x 5   = 25

1 x 6   = 6     2 x 6   = 12    3 x 6   = 18    4 x 6   = 24   5 x 6   = 30

1 x 7   = 7     2 x 7   = 14    3 x 7   = 21    4 x 7   = 28   5 x 7   = 35

1 x 8   = 8     2 x 8   = 16    3 x 8   = 24    4 x 8   = 32   5 x 8   = 40

1 x 9   = 9     2 x 9   = 18    3 x 9   = 27    4 x 9   = 36   5 x 9   = 45

1 x 10 = 10   2 x 10 = 20   3 x 10 = 30    4 x 10 = 40   5 x 10 = 50

 

6 x 1   = 6       7 x 1   = 7       8 x 1   = 3      9 x 1   = 9        10 x 1    = 10

6 x 2   = 12     7 x 2   = 14     8 x 2   = 6      9 x 2  = 18      10 x 2    = 20

6 x 3   = 18     7 x 3   = 21     8 x 3   = 9      9 x 3  = 27      10 x 3    = 30

6 x 4   = 24     7 x 4   = 28     8 x 4   = 12    9 x 4  = 32      10 x 4    = 40

6 x 5   = 30     7 x 5   = 35     8 x 5   = 15    9 x 5  = 45      10 x 5    = 50

6 x 6   = 36     7 x 6   = 42     8 x 6   = 18    9 x 6   = 54     10 x 6    = 60

6 x 7   = 42     7 x 7   = 49     8 x 7   = 21    9 x 7   = 63     10 x 7    = 70

6 x 8   = 48     7 x 8   = 56     8 x 8   = 24    9 x 8   = 72     10 x 8    = 80

6 x 9   = 54     7 x 9   = 63     8 x 9   = 27    9 x 9   = 81     10 x 9    = 90

6 x 10 = 60    7 x 10 = 70     8 x 10 = 30    9 x 10 = 90     10 x 10 = 100

   



ЗАВДАННЯ 2
Оцінка:10

Комп'ютер задає 20  випадкових цілих чисел в діапазоні від 10 до 100. Вивести ці числа на екран. Знайти два найбільші числа і їх також вивести на екран. 

 



ЗАВДАННЯ 3
Оцінка:10

Дано два числа m і n. Відомо, що m/n - неправильний дріб (чисельник більший від знаменника). Треба скоротити цей дріб і виділити цілу частина. Вхідні параметри - два числа (m,n). вихідні - ціла частина і нескоротний правильний дріб, що залишився.

Приклад:

Вхід: 33, 6

Вихід:5, 1, 2  (5 - ціла частина, і дріб 1/2)



ЗАВДАННЯ 4
Оцінка:10

Дана не порожня послідовність цілих чисел за якими слідує 0.  Визначити порядковий номер найменшого з них і вивести його на екран. Обмежень на кількість цифр у послідовності немає.

Приклад: 

Вхід: 10 24 30 11 5 9 20 0

Вихід: 5



ЗАВДАННЯ 5
Оцінка:1

Дана матриця розмірності М х N ( М та N вводяться з клавіатури).

Матрицю необхідно заповнити випадковими цілими числами в діапазоні від 1 до 100. Вивести цю згенеровану матрицю на екран. Після цього в кожному рядку матриці необхідно знайти максимальне число та відсортувати ряди матриці по спаданню їх максимальних чисел.

Вивести матрицю з відсортованими рядами. В кінці кожного ряду матриці  вказати  його максимальне число.

Приклад:

Вхід: 3 3

Вихід:

Випадкова матриця розмірності 3х3:
1    66  23
22  56  99
5    75  34

Матриця з відсортованими рядами по максимальному значенню та стовпчиком максимальних значень:
22  56  99        99
5    75  34        75
1    66  23        66