Онлайн-конкурс «3D графіка»
Рівень змагання:
2
Термін проведения:
від 2012-06-24 07:00
до  2012-06-24 12:00
Вікова категорія:
Від 5 до 21

Всім доброго часу, шановні учасники!
До початку конкурсу лишилося не так і багато часу, але мене вже гризують з питаннями "Що на конкурсі? Яка тема?"
Тож скажу пару слів.

Знаєте що таке МКС? Це Міжнародна Космічна Станція. Так от, приберіть думки про те, що потрібно буде змоделювати точну модель МКС, або шатлу Discovery.
Рекомендую подумати, як зробити середовище космосу. Є багато способів як це зробити - для новачків можна просто перед камерою поствити плейн з текстурою космосу. Для любителів можна використати текстуру на 360 градусів, наклавши її на сферу. А для тих, хто рендерить вночі і кожен день встає з червоними очима -  HDRI map.
Тож... Уперед!!

ВІДГУК
2012-05-26 Автор: Литвиненко Іван

Всім доброго часу!

Ну ось і закінчився наш другий конкурс, і що приємно, він був  набагато "жвавіший" за попередній! Оцінити роботи було складно, але розставивши всі крапки над і, ось що ми отримали: 

Микита Меленчуков:

Цікава робота:) Схоже на якийсь трансгалактичний корабель. Але з іншої сторони схоже на роботу в темі "Абстракція". Модель придумана цікаво, але ці шарики з волоссям псують картину. Розумію, потрібно заповнити пустий простір - то зроби ще пару цікавих кораблів!

Ідея вдала, але потрібно набивати руку. Моделюй, моделюй, моделюй, моделюй... раджу кожен день робити по одній, дві чи три моделі. І побачиш - через місяць моделювати стане легше, швидше і якісніше!

Владислав Урсул:

Схоже на Спіріт при посадці на Марс. Щодо текстур - є гугл, шукай уроки як іх класти якщо вже такий край. Шукай у ютюбі з запитом "texturing blender" або з іншим запитом. Вчися шукати! Більшість блендеристів - самоучки. У них був лише вихід у інтернет. Тож "юзай"! blenderhome.com та інші сайти з уроками. І більше деталізації своїх робіт!

Євгеній Антипов:

 Ось це я і хотів побачити!!) Чудова робота! З моделлю все гаразд, але з матеріалами щось не те. Гадаю, цей НКК-01 є "дальнобійним" супутником, літаючи на такій високій орбіті Землі. Сподобалась деталізація супутника, ажде він змодельований до кінця, тобто модель зроблена повністю. Подивись в інтернеті як освітлені супутники. А так - все добре! Вчи суслик даліі все буде добре!

Максим Гнатик:

Чудово! Нагадав про сутність блендеру... Тож щодо роботи: Як на мене, то все чудово. Лише є пару нюансів - шум. Там у середині твоєї зірки трохи шумно. Також, модель наче не згладжена, трохи видно кути. З текстурами все гаразд. Щодо фокусування - видно що фокусував у іншому редакторі, якраз те синє світло робить розфокусованим той єдиний клаптик сфокусованї частини. З виду робота чудова, додати немає чого! :)

Костя Рыбчинский:

Як я пам'ятаю, то було трохи навпаки, Хокінг сказав, що подорожувати у часі неможливо, а Енштейн лише довів, що масивні тіла у космосі викривляють простір і час.:)  Я б використав ефект "кротової нори". Коли при вивільненні антиматерії відбуваєтся вибух - з"являєтся невеличка дірка у просторі, що з"єднує дві частини всесвіту з різним часом.
Робота цікава, моделі теж, якраз для гри! Але з текстурами - погано. Гадаю можна було зробити середовище космосу і більш деталізувати моделі - і була б добра робота! Практикуйся! Роби все кращі і кращі моделі!

Михаил Ковецкий:

Мисливець так мисливець!:)
Модель добра,з деталізацією теж. Але текстури розмиті, нечіткі. Освітлення можна було підредагувати, так як і середовище космосу. Космос у тебе виглядає у деякій мірі "штучно". Гадаю він повинен бути загадковий і глибокий, з зірками, галактиками, планетами, кометами та безкінечною темрявою...

 

ОБГОВОРЕННЯ:
2012-06-22 18:15 Валерій Паливода:
Можно видео сделать?
2012-06-24 03:52 Владислав Урсул:
У МЕНЯ ЗАДАНИЯ
2012-06-24 03:53 Владислав Урсул:
НЕ ОПУБЛИКОВАНЫ
2012-06-24 03:54 Владислав Урсул:
Фух... у меня на компе 10:33 время былою :-)))
2012-06-24 03:59 Владислав Урсул:
))
2012-06-24 03:59 Адміністратор:
Доброго ранку, шановні учасники! Це спільний чат, пишіть свої запитання/пропозиції до нього, а ми постарааємося вам допомогти!
2012-06-24 04:01 Адміністратор:
Владиславе, приємно тебе бачити в доброму гуморі!
2012-06-24 04:02 Валерій Паливода:
Всем доброе утро! Это наш последний конкурс!:)
2012-06-24 04:03 Адміністратор:
Дійсно, в цьому місяці конкурсів більше не буде! :)
2012-06-24 04:07 Адміністратор:
Валерію,- це класно, що ти з нами, але, наскільки я пам`ятаю, ти не дуже цікавишся Blender, а більше Автор Ефект та подібними програмами. Розбирає цікавість, який результат ти плануєш видати "на гора"?
2012-06-24 04:08 Адміністратор:
Чи це поки-що секрет? :)
2012-06-24 04:13 Валерій Паливода:
Я всю ночь учил Cinema 4d(думал, что оно поинтересней блендера, но это не так все таки))) Результат только на победу!))
2012-06-24 04:19 Адміністратор:
Це цікаво! Успіхів тобі!
2012-06-24 04:19 Валерій Паливода:
Спасибо! Можно или небольшое видео или картинку по желанию делать?
2012-06-24 04:23 Адміністратор:
В завданні сказано зображення з декількох ракурсів, але немає обмеження на анімацію. Тому, якщо є бажання - роби відео.
2012-06-24 04:24 Адміністратор:
Головне, що це повинно бути 3D
2012-06-24 04:29 Владислав Урсул:
Ваня, напомни модификатор для копирования по кругу
2012-06-24 04:34 Адміністратор:
Іван скоро повинен бути, він їде в Київ, так що поки-що обходьтесь своїми силами, або використовуйте телефонний зв`язок :)
2012-06-24 06:42 Валерій Паливода:
Тут только я и Урсул...Куда все пропали?
2012-06-24 06:51 Адміністратор:
Подивимося по результатах. Статистика показує, що на сторінку заходять значно більше людей. Можливо, не усім цікаво брати участь у спілкуванні :)
2012-06-24 07:01 Максим Гнатик:
Бліьшість просто працює!)
2012-06-24 07:01 Адміністратор:
О, Максиме, вітаю!
2012-06-24 07:03 Максим Гнатик:
І Вас вітаю! Вибачаюсь за таку довгу відсутність я просто працюю над повною реструктиразацією сайту, тому поки там типу "ремонт" я не буду виставляти новини.
2012-06-24 07:08 Адміністратор:
Нічого страшного, ми також постійно щось поновлюємо! Також зараз працюємо, щоб додавання статей було якомога комфортніше. Також з часом дамо можливість користувачам самостійно публікувати тематичні статті.
2012-06-24 07:11 Адміністратор:
Усім, хто не знає, Максим - це керівник сайту http://blender.at.ua/ . Якщо я не помиляюсь, Максим з Івано-Франківська. Так що Владиславе та Валерій - працюйте гарно, у вас сьогодні сильні опоненти :)
2012-06-24 07:20 Євгеній Антипов:
Всем привет , кто то рендерит Cycles ?
2012-06-24 07:21 Адміністратор:
Євгене привіт, ти коли з`явишся за призом та сертифікатом з минулого конкурсу? :)
2012-06-24 07:23 Адміністратор:
До речі, з`явилася інформація що з нами також Михайло Ковецький. Отож, повинно бути як мінімум 5 робіт.
2012-06-24 07:26 Владислав Урсул:
я
2012-06-24 07:29 Максим Гнатик:
Ви помиляєтесь) Я з Борислава, зараз мешкаю в Стрию) Я от до тепер проводив експереенти з Cycle, але вирішив перейти на Яфу)
2012-06-24 07:35 Адміністратор:
Стрий та Борислав - це прекрасно! Землі бойків :)
2012-06-24 07:41 Максим Гнатик:
Я по походження наполовину лемко)))
2012-06-24 07:43 Адміністратор:
А на другу половину бойко?))
2012-06-24 07:44 Максим Гнатик:
Ті хто згодом стали галичанинами як їх звали?)
2012-06-24 07:48 Адміністратор:
Дружина назвала іще такі етнографічні групи зх. України: гуцули, поліщуки, литвини. Я по матері поліщук (матір з Волині). Гто з них є основою галичан - не скажу :)
2012-06-24 07:51 Максим Гнатик:
Ясно, з Вами дуже цікаво спілкуватись, але лишилась година до кінця конкурсу, а я все ще хочу щось виставити на конкурс)))
2012-06-24 07:59 Микита Меленчуков:
Урсул , а ты не памятаэш випадково як називаэться той сайт з текстурами?
2012-06-24 08:01 Максим Гнатик:
Я б радив користуватись сайтом cgtextures.com
2012-06-24 08:06 Микита Меленчуков:
дякую
2012-06-24 08:09 Максим Гнатик:
cgtextures.com
2012-06-24 08:11 Максим Гнатик:
Йде рендер..... ZZZZzzZZZZZZZ
2012-06-24 08:13 Адміністратор:
Так як завдання досить складне, якщо будуть проблеми з часом - говоріть, ми можемо продовжити термін прийому робіт. Наприклад, на півгодини або годину.
2012-06-24 08:34 Максим Гнатик:
В мене четвертину прорендерило) Не знаю чи встигну) Та й сумніваюсь, що виграю)))
2012-06-24 08:39 Микита Меленчуков:
давайте +30 хв , хто за?
2012-06-24 08:44 Адміністратор:
Прийом робіт продовжений на годину до 16:00. Але більше ні хвилини часу. Успіхів! :)
2012-06-24 08:46 Адміністратор:
До речі, коли перейдете в режим "очікування" загляньте в розділ Новини порталу - там з`явилося дві нові статті "Підсумки Літньої Школи IT 2012" та "Відгуки учасників".
2012-06-24 08:51 Микита Меленчуков:
а де статті про взломи?
2012-06-24 09:01 Адміністратор:
А думаєш їх вже написали? :) Звернись до відомих тобі авторів, нехай пишуть швидше!
2012-06-24 09:15 Микита Меленчуков:
так і зроблю
2012-06-24 09:31 Адміністратор:
Інструкція як завантажувати роботи: 1. Натиснути на кнопку "УЗЯТИ УЧАСТЬ" - ви перейдете до свого проекту. 2. Перейти в режим редагування, натиснувши в правому верхньому куткові на олівець. 3. Зверху по центру натиснути на назву НОВИЙ ПРОЕКТ та ввести ім`я проекту 3. В розділі Результати додати опис 4. в Фотогалерею завантажити результати вашого рендеру (JPG) 5. Завантажити архів з усіма файлами роботи( під фотогалереєю натиснути на олівець в правому кутку та обрати файл на комп`ютері).
2012-06-24 09:36 Микита Меленчуков:
а як зберегти рендер?
2012-06-24 09:40 Микита Меленчуков:
і як зробити так щоб картинка після cysles не була вся у крапочках?
2012-06-24 09:47 Максим Гнатик:
Це не після рендеру, це до початку рендеру треба налаштувати кількість семплів (Samples) в меню рендеру.
2012-06-24 09:49 Адміністратор:
Микито, якщо не встигаєш перерендерити - викладай те, що вийшло.
2012-06-24 09:51 Адміністратор:
Щодо збереження - самий простий спосіб PrintScreen. Інший спосіб - кнопка F3 коли відкрите вікно рендеру.
2012-06-24 09:53 Владислав Урсул:
фух
2012-06-24 09:53 Владислав Урсул:
успел
2012-06-24 09:54 Адміністратор:
Що, Владиславе?
2012-06-24 09:54 Максим Гнатик:
В мене нет перестає грузити)))
2012-06-24 09:54 Владислав Урсул:
вышло 50 на 50
2012-06-24 09:55 Адміністратор:
Відправляй результати на пошту info@it-arena.org
2012-06-24 09:55 Адміністратор:
Якщо у когось проблеми із завантаженням - відправляйте усе на пошту info@it-arena.org, ми прикріпимо.
2012-06-24 09:56 Максим Гнатик:
Я редагував "опис результатів", а що зробити, щоб воно зберегло правки?
2012-06-24 09:57 Адміністратор:
Натиснути на дискетку
2012-06-24 09:57 Максим Гнатик:
Все, розібрався)))
2012-06-24 09:58 Максим Гнатик:
А як вийти взагальному з режиму редагування?
2012-06-24 09:58 Максим Гнатик:
Можете взагалі перевірити чи я правильно все зробив?)
2012-06-24 09:59 Адміністратор:
Натиснути на кнопку i в лівому верхньому кутку сторінки
2012-06-24 09:59 Максим Гнатик:
Все добре, я знов розібравсЯ, дякую за підтримку!)
2012-06-24 10:00 Владислав Урсул:
конец
2012-06-24 10:00 Адміністратор:
Усе вірно, Максиме!
2012-06-24 10:04 Адміністратор:
На конкурс роботи подали 6 учасників. У нас навіть є одна анімація! Вітаю усіх із завершенням цього конкурсу та усього циклу конкурсів червня! Відпочивайте, та готуйтесь до нових битв!
2012-06-24 10:18 Адміністратор:
Приємна помилочка! На конкурс подали роботи 7 учасників!
2012-06-24 10:32 Євгеній Антипов:
Максим Гнатик , молодец , в яфе рендерил ?
2012-06-24 10:40 Євгеній Антипов:
Дорогие друзья , очень вас прошу , давйте своим работам имя , а то получается путанина когда хочешь посмотреьт чиито работы
2012-06-24 11:44 Максим Гнатик:
Яфа)
2012-06-24 11:50 Іван Литвиненко:
Всем доброго времени! Очень красивые работы у вас! Так же приятно что уже было больше участников. Работы оценятся в ближайшее время. Прошу прощения за отсутствие.
2012-06-24 12:40 Михайло Ковецький:
ого, я думал участников меньше будет)и как вы успевали чатиться и работать одновременно?
2012-06-24 16:16 Євгеній Антипов:
Рендер Михаил , рендер...