Завдання:
Створити анімацію "Підводний світ".
Файлова структура теки учасника (мінімум 2 файли):
animation.gif — файл з кінцевою анімацією; Допустимі розширення файлу (.gif, .swf, .avi, .wmv, .exe)
source.xcf — вихідний анімаційний проект. Допустимі розширення вихідного файлу - розширення "рідних" форматів із списку допустимого програмного забезпечення (.xcf - GIMP, .blend - Blender і т.д.)
Якщо вихідний проект містить більше, ніж 1 файл - тоді додати усі вихідні файли у теку учасника.
Після виконання роботи учасник повинен заархівувати усю свою теку в один zip-архів та прикріпити до свого проекту.
Максимальний розмір архіву: 15 Мб.
Максимальна тривалість анімації: 30сек.
Роздільна здатність: 720×576 пікселів.
Допустиме програмне забезпечення у номінації «Комп'ютерна анімація»:
1. GIMP (GNU Image Manipulation Program) — безкоштовний аналог Adobe Photoshop на http://www.gimp.org/2. Synfig Studio — програма для створення 2-вимірної векторної анімації на http://www.synfig.org/cms/3. Blender 2.59 — безкоштовний аналог 3D max на http://www.blender.org4. Windows Movie Maker5. Microsoft Office PowerPoint
8. Критерії оцінювання робіт (неформалізовані):
1. Композиційне рішення (сюжет, ідея, цілісність композиції).2. Колористичне рішення.3. Плавність та гармонійність переходу кадрів4. Перспектива5. Техніка малюнку6. Подання руху7. Час8. Володіння програмним засобом9. Стиль10. Розкриття теми
Технічний Ліцей Національний Технічний Університет України Київський Політехнічний Інститут (ТЛ НТУУ "КПІ")
6-Г клас
GIMP