ЗМАГАННЯ ЗАВЕРШЕНО
НАЗВА ПРОЕКТУ
Конкурс:
Онлайн - конкурс "3D-графіка"
Номінація:
3D-графіка
Автор:
Євгеній Антипов
Команда:
CIT
ЗАВДАННЯ 1
Оцінка : 0

Существует ли в рендере Cycles материал, который поглощает свет?

да, это один из стандартных материалов;
нет;
да, но на его создание займет уйму времени и ряды нодов.

ЗАВДАННЯ 2
Оцінка : 1

Существует ли в рендере Internal материал, который поглощает свет?

да, это один из стандартных материалов;
нет;
да, но на его создание займет уйму времени и ряды нодов.

ЗАВДАННЯ 3
Оцінка : 1

Возможно ли в рендере Cycles  рендерить анимацию?

нет
да
нет, рендеринг анимации будет доступен лишь в новых версиях

ЗАВДАННЯ 4
Оцінка : 1

Возможно ли в рендере Internal  рендерить анимацию?

нет
да
нет, рендеринг анимации будет доступен лишь в новых версиях

ЗАВДАННЯ 5
Оцінка : 1

У Вас компьютер с частотой процессора 3 GHz . На рендеринг одного кадра в HD качестве уходит  50 мин. Вы хотите отрендерить анимацию на  10 сек в рендере Cycles. Сколько времени будет идти рендер анимации?

20 часов
100 часов
200 часов
400 часов

ЗАВДАННЯ 6
Оцінка : 1

По расчетам для рендера анимации необходимо 400 часов. У Вас есть только 200 часов до времени сдачи проекта. Что вы посоветуете сделать, чтобы сдать  проект вовремя?

убрать текстуры, или отрендерить без материалов
отрендерить в меньшем розрешении
переустановить Windows на Linux - отрендерит быстрее
уменьшить интенсивность освещения
сделать ряд printscreen с экрана blender в режиме просмотра

ЗАВДАННЯ 7
Оцінка : 1

Какая из приведенных настроек редндера дает следующий результат:



ЗАВДАННЯ 8
Оцінка : 1

Какая из приведенных настроек редндера дает следующий результат:



ЗАВДАННЯ 9
Оцінка : 1

Какая из приведенных настроек редндера дает следующий результат:



ЗАВДАННЯ 10
Оцінка : 1

Какая из приведенных настроек редндера дает следующий результат:



ЗАВДАННЯ 11
Оцінка : 1

Какая из приведенных настроек редндера дает следующий результат:



ЗАВДАННЯ 12
Оцінка : 1

На якому зображенні картинка відрендерена в Blender Internal?


ЗАВДАННЯ 13
Оцінка : 1

На якому зображенні картинка відрендерена в Cycles?


ЗАВДАННЯ 14
Оцінка : 1

На якому зображенні картинка відрендерена в Blender Internal?


ОБГОВОРЕННЯ:
2012-07-21 08:01 Адміністратор:
Запрошуємо до конкурсу! Приносимо вибачення учасників за затримку :)
2012-07-21 08:02 Адміністратор:
Відразу зауваження - щоб почати відповідати на запитання - необхідно на сторінці свого проекту перейти в режим редагування ( натиснути на олівець в правому верхньому кутку).
2012-07-21 08:03 Адміністратор:
Після цього необхідно натискати біля правильної відповіді - повинна з`явитися зелена галочка. Кожна правильна відповідь - 1 бал.
2012-07-21 08:04 Адміністратор:
Бачу, що Євгеній вже приступив до роботи :)
2012-07-21 08:05 Адміністратор:
Щоб переглянути зображення у повний розмір - натисніть на лупу в лівому нижньому куточкові
2012-07-21 08:07 Адміністратор:
Владиславе - усе зрозуміло?
2012-07-21 08:07 Ігор Вовчук:
г) а інтузіасти які блендеру в очі не бачили будуть якось заохочуватись?)
2012-07-21 08:10 Адміністратор:
Доброго дня, Ігоре! Сьогодні у нас наступний розклад: Той, хто набере більше 95% правильних відповідей отримає 10 балів, більше 75% - 5 балів, більше 60 - 3 бали, більше 40% 1 бал.
2012-07-21 08:10 Адміністратор:
Так що можна спробувати свою інтуїцію :)
2012-07-21 08:11 Ігор Вовчук:
та я розумію) блендером просто ніколи не користувався, тимпаче не рендерив там) так що все на інтуїцію і ляже)
2012-07-21 08:12 Владислав Урсул:
80 на 20
2012-07-21 08:12 Адміністратор:
А в чому ти працюєш?
2012-07-21 08:14 Адміністратор:
Хочу попередити, що з оголошенням результатів у нас мабуть вийде затримка.
2012-07-21 08:15 Адміністратор:
Не хочуть працювати MySQL тригери у нас на хостінгу. Постараємося вирішити питання як можна швидше.
2012-07-21 08:15 Владислав Урсул:
у меня не хочет менять название проекта
2012-07-21 08:16 Владислав Урсул:
это из-за MySQL как я понял?
2012-07-21 08:17 Ігор Вовчук:
та працюю: макс, майя, сіло, мадбокс, ювлайяут, топоган. Залежить від цілі. Рендерю під вреєм=)
2012-07-21 08:17 Ігор Вовчук:
і в мене галочки не ставляться
2012-07-21 08:17 Адміністратор:
Щоб ставилися галочки, натисни у верхньому правому куткові олівчик.
2012-07-21 08:18 Владислав Урсул:
а ты на карандаш нажал?
2012-07-21 08:19 Ігор Вовчук:
оба) дякс
2012-07-21 08:22 Адміністратор:
Владиславе, перезавантаж сторінку і ще раз спробуй відредагувати назву проекта.
2012-07-21 08:28 Ігор Вовчук:
ну все) чекаємс результатів =)
2012-07-21 08:29 Адміністратор:
Немає сьогодні чемпіона минолого змагання - Максима
2012-07-21 08:30 Ігор Вовчук:
давайте якийсь конкурс по моделінгу) + мапінг і текстура на свій розсуд)
2012-07-21 08:33 Адміністратор:
В 20 числах вересня буде конкурс по моделінгу. Після нього будуть конкурси щомісячно - і по моделінгу і тестування.
2012-07-21 08:33 Адміністратор:
А до вересня ми вже відпочинемо :)
2012-07-21 08:35 Ігор Вовчук:
огого як довго. Повідомте будь ласка мене якось, бо я точно забуду за два місяці =)
2012-07-21 08:39 Адміністратор:
Тобі надійде лист з повідомленням з порталу.
2012-07-21 08:40 Адміністратор:
У мене прохання до усіх учасників - ми знайшли помилку і просимо Вас усіх кожну відповідь переклацати. Тобто зняти галочку і знову її поставити. Тоді ми отримаємо результати вчасно.
2012-07-21 08:45 Владислав Урсул:
я все
2012-07-21 08:46 Владислав Урсул:
кстати название все равно не меняется
2012-07-21 08:46 Адміністратор:
Ура, я вже бачу результат. Через 15 хв. побачите і ви :)
2012-07-21 08:46 Адміністратор:
З назвою подивлюся трохи пізніше.
2012-07-21 09:01 Адміністратор:
Усі бачать результати?
2012-07-21 09:04 Владислав Урсул:
lf
2012-07-21 09:04 Владислав Урсул:
да
2012-07-21 09:05 Владислав Урсул:
галочки меняються
2012-07-21 09:07 Владислав Урсул:
у меня все правильно. (уже)
2012-07-21 11:44 Іван Литвиненко:
Iгоре, бачу ти "шариш" у системi=) Ти ж у максі працюєш? То може до твого перелiку додати ще Volume Breaker та візуальним системам Fume з анімацією та графічним двигуном MR?) ти мені ідейку підкинув що до конкурсу)...
2012-07-21 19:05 Ігор Вовчук:
хм, цікаво, але не думаю що варто так закручувати відразу. на мій погляд цікавіше брати для початку саме чистий моделінг, потім потихеньку просувуватись до текстур, потім скульпт, ретополгія, нормалі, сетап і анімація) це вже пачка конкурсів) таким чином можна буде потихеньку заохочувати народ якщо вести людей в сторону ігрової індустрії) якщо вибирати інший напрямок то можна свій шлях встановлювати) просто я таких схильний до геймдеву і відразу пропоную те що мені цікавим дуже здається)
2012-07-22 09:58 Іван Литвиненко:
То не ігрова індустрія, це те саме моделювання, але за фізичним двигуном.) Гадаю що змоделювати будинок багато хто зможе, а от зробити анімацію того, як у цей будинок влітає метеорит і БАХ!!)) вогонь, дим, частинки, будинок руйнуєтся - це все і є той самий Себас. Просто я сам у максі колись працював, то гадав що плагіни від контор Себас і IP-Clamp надалі є поширеними серед користувачів максу)) Хоч дико важкі, але результат є справді цікавим)
2012-07-22 10:19 Ігор Вовчук:
та то ясно шо не ігрова) продакшн це теж круто, але я ж кажу шо я сам схильний більше до геймдеву, тому і пропоную) + "намалювати будинок" дуже відносне поняттся. Намалювати прев`ю новостройки під фоторіал дуже важко. Так шо по рівню малювання набагато легше рівняти рівень підготовки ніж в продакшні.
2012-07-22 13:00 Іван Литвиненко:
У малюванні людине те й робить що малює і нічого більше) А якщо вона покаже свій рівень знань ще й в анімації та ще й в вф, то рівень якості підвищиться набагато)) З розрахунком на те, що людина зацікавлена цим, та робити гроші на свозй справі, а не плескати у лодоні після рендерінгу=)))
2012-07-22 13:12 Ігор Вовчук:
друже, ти сильно плутаєш якраз то використання даного плагіну це буде плескання у лодоні після рендеру. А а показати свої навики в моделінгу - це набагато складніше
2012-07-22 13:13 Ігор Вовчук:
блін, тут всі ентери затирає, виходить каша трішки(
2012-07-22 15:32 Іван Литвиненко:
Я мав на уваз використовувати плагін уже вміючи моделювати на пристойному рівні;)
2012-07-22 15:45 Ігор Вовчук:
так, це можна =) але треба дорости до пристойного рівня. Жодної достойної роботи учасників я тут ще не бачив (без образ), тому і пропоную почати з бази.
2012-07-22 16:40 Іван Литвиненко:
Так, у всіх є дірки) Але ж не на одному якісному моделюванні потрібно зациклюватись) 3d - сам розуміеш, дууууже великий світ с великими можливостями ;)
2012-07-22 18:15 Ігор Вовчук:
Звідки ж цей максималізм? Я пропонував просто один конкурс по чистому моделінгу, потім продовжити іншими аспектами. Ай, безглуздо далі холіварити на рівному місці. Чекаємс наступного конкурсу =)
2012-07-22 20:01 Іван Литвиненко:
Я ж не лише про тих хто бере участь у конкурсі))
2012-07-22 20:21 Ігор Вовчук:
а навіщо робити конкурс для тих хто не приймає в ньому участі?