Створити нумерований масив $arr_num, у якому збережені імена людей.
Відсортувати масив за іменем у порядку спадання та вивести за допомогою функції print_r.
Створити асоціативний массив $arr_assoc у якому збережені пари імен у вигляді дівоче імя - ключ, чоловіче ім`я - значення та заповнити його як на малюнку нижче.
Створити функцію випадкового перемішування пар таким чином щоб у кожної дівчини з`явився новий хлопець. Якщо після випадкового перемішування якась пара залишилася сталою, необхідно заново перезапускати перемішування до тих пір, поки усі пари стануть новими.
Виконати функцію над масивом $arr_assoc. Вивести за допомогою функції print_r значення старого та перемішаного масиву $arr_assoc.
Є координатна поверхня розміром 100 на 100 пікселів.
Завдання:
1. Згенерувати масив з 50 точками, які знаходяться всередині цієї координатної поверхні. Координати точок повинні бути випадковими. У результаті масив повинен мати наступний вигляд:
3. Розбити координатну площину на однакових 9 квадратів (як на малюнку). Створити новий масив, який матиме 9 комірок, що відповідають квадратам координатної площини. У ці комірки додати точки, які знаходяться у цих координатах. Результуючий масив повинен матиме наступний вигляд:
Написати функцію, яка визначатиме найближчий об'єкт від заданої точки.
На вхід функції подається координата точки (х, y), а також масив об'єктів $coord_data який є результатом завдання №3 Ігрова площина.
Алгоритм пошуку повинен містити 2 етапи
1. Грубий пошук по 9 квадратам
2. Точний пошук по об'єктам, які знаходяться всередині цих квадратів.